خبرگزاری کار ایران

از امروز،

پیش فروش بلیت جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه آعاز می‌شود

فیفا اعلام کرد شروع پیش فروش بلیت بازی‌های جام کنفدراسیون‌های روسیه 2017 از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد که پیش فروش بلیت در تمامی مسابقه‌های جام کنفدراسیون‌ها از جمله مسابقه‌های فینال و افتتاحیه شروع می‌شود. بلیت‌ها مربوط به مسابقه‌ها در چهار شهر مختلف کازان، مسکو، سوچی و سنت پترزبورگ است. قیمت بلیت‌های مسابقه‌های مرحله گروهی برای روس‌ها از 15 دلار و برای دیگر تماشاچیان از 70 دلار آغاز می‌شود.

پیش‌فروش بلیت‌ها تا 17 نوامبر ادامه دارد و تنها با ویزا کارت قابل انجام است. ارسال بلیت‌ها به صورت رایگان در ماه آوریل 2017 انجام می‌شود. مرحله فروش عمومی بلیت‌ها نیز از یک دسامبر 2016 آغاز می‌شود و تا 19 ژانویه 2017 ادامه دارد. در این مرحله می‌توان از روش‌های مختلفی برای خرید بلیت استفاده کرد.

مسئول بخش بازرگانی فیفا درباره مسابقه‌های جام کنفدراسیون‌ها گفت: در روسیه هیجان برپا شده است. بیش از یک میلیون نفر برای انتخاب عروسک بازی‌ها رای دادند و بسیاری افراد درخواست والنتیر شدن دادند.

مرحله پیش فروش بلیت‌ها فرصتی را برای تماشاگران فراهم می‌کند تا بلیت‌های خود را زودتر دریافت کنند و آن‌ها را زودتر قبل از تمام شدن رزرو کنند. اطمینان داریم که این بازی‌ها بسیار عالی برگزار می‌شوند.

مسابقه‌های جام کنفدراسیون‌ها برای اولین بار در روسیه برگزار می‌شود. این مسابقه‌ها از 17 ژوئن (27 خرداد 96) تا 2 جولای 2017 خواهد بود.

 

کد خبر : ۴۲۷۰۲۲