خبرگزاری کار ایران

لوپتگی:انگیزه بالای بازیکنان جایگزین من را بسیار خوشحال کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر مقدونیه راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

به‌ گزارش ایلنا، اسپانیا در یکی از دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از مقدونیه پذیرایی کرد و توانست با چهار گل به پیروزی برسد. لاروخا در این دیدار غایبان زیادی داشت. بازیکنانی مانند دیگو کاستا، سرخیو راموس، آندرس اینیستا، جرارد پیکه و جوردی آلبا نتوانستند تیم را همراهی کنند.

یولن لوپتگی در نشست خبری بعد بازی گفت‌: در این دیدار چند بازیکن اصلی و تاثیرگذار را در اختیار نداشتیم. با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. بازیکنان جایگزین نشان دادند از انگیزه زیادی برای بازی کردن برخوردار هستند. عملکرد خوب و انگیزه بالای بازیکنان جایگزین من را بسیار خوشحال و امیدوار کرد.

سرمربی پیشین پورتو ادامه داد: از عملکرد بازیکنان و نتیجه به دست آمده راضی هستم. کسب سه امتیاز برای ما مهم ترین چیز بود. دیگر این بازی به پایان رسیده است و باید به دیدار بعدی فکر کنیم.

لوپتگی به ستایش از ویکتور ویتولو، بازیکن سویا و ناچو مونرئال، ستاره آرسنال پرداخت که هر دو توانستند در این دیدار گلزنی کنند. سرمربی اسپانیا گفت‌: ویتولو با نظم و تمرکز بالایی بازی می‌کند. او نشان داد می‌تواند در آینده بازیکن تاثیرگذاری برای تیم ملی شود. ویتولو علاقه زیادی به یادگیری دارد و این می‌تواند کمک زیادی به او کند. فوتبال را به خوبی درک می‌کند. درباره مونرئال هم باید بگویم که او گل نخست خود را با تیم ملی به ثمر رساند و اکنون احساس بسیار زیبایی دارد. خوشحالم که اعتمادم به این بازیکن جواب داد.

 

کد خبر : ۴۲۸۳۱۰