خبرگزاری کار ایران

لوپتگی: از انگلیس قدرتمند‌تر بودیم

سرمربی اسپانیا معتقد است تیمش در دقایق پایانی بازی از انگلیس برتر بود که همین موضوع موجب کسب تساوی در خانه حریف شده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا سه‌شنبه شب در دیداری دوستانه در ومبلی برابر انگلیس قرار گرفت که این بازی با نتیجه دو دو بر به پایان رسید.

یولن لوپتگی پس از این دیدار گفت: پس از پنالتی، همه چیز عوض شد. حریف فضای‌های خالی بیشتری پیدا کرد که این اتفاق برایمان مشکل ساز شد. با دریافت گل دوم، کار برایمان سخت تر شد. انگلیسی‌ها فشرده‌تر بازی می‌کردند اما اسپانیا در دقایق آخر بازی به خودش آمد و با توجه به ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی بازیکنانش توانست بازی را به تساوی برساند. در نهایت ما برتر از حریف قدرتمندمان بودیم. ذهنیت بازیکنان خیلی خوب بود. در دقایق پایانی خیلی بهتر کار کردیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا از سرمربی تیم ملی انگلیس تمجید کرد و افزود: او انگلیس را به تیمی قدرتمند و جنگنده تبدیل کرده است. آنها ذهنیت قدرتمندی دارند. باعث شدند ما به دردسر بیفتیم.

لوپتگی درباره سیستم تیم گفت: باید روش بازی‌مان را عوض می‌کردیم چون با دریافت گل همه برنامه‌هایمان به هم ریخت. بازی برای مدافعان‌مان سخت بود. دیدار دیشب شبیه بازی دوستانه نبود. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

 

 

کد خبر : ۴۲۹۵۹۸