خبرگزاری کار ایران

توخل: با وجود پیروزی اذیت شدیم

سرمربی بوروسیا دورتموند پس از پیروزی تیمش برابر لژیا ورشو گفت: بسیار سخت است که چنین بازی را تحلیل کرد. خود من هم نمی‌توانم نظر خاصی داشته باشم. بازی بسیار عجیبی بود.

به گزارش ایلنا، عجیب‌ترین نتیجه در شب نخست هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار دورتموند برابر لژیا ورشو رخ داد تا جایی که نماینده آلمان توانست با نتیجه ۸ بر ۴ بازی را به سود خود به پایان برساند.

این نتیجه باعث تعجب و شگفتی سرمربی دورتموند هم شده است. توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار سخت است که چنین بازی را تحلیل کرد. خود من هم نمی‌توانم نظر خاصی داشته باشم. بازی بسیار عجیبی بود. دو تیم سریالی از اشتباهات را مرتکب شدند.

او ادامه داد: تا الان چنین چیزی را ندیده بودم. در خط دفاعی بد بازی کردیم و فضاهای زیادی را به حریف دادیم. باید بگویم که با وجود پیروزی اذیت شدیم. اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم و این تاسف بار است. در نهایت، مهم پیروزی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

مارکو رویس، ستاره دورتموند بعد از مدت‌ها آسیب دیدگی به شرایط بازی رسید و توانست در این دیدار هت تریک کند. توخل از درخشش مهاجم تیمش بسیار خوشحال است و گفت: خبر بسیار خوشحال کننده برای ما، بازگشت رویس است. او توانست شبی رویایی را پشت سر بگذارد و بازگشت باشکوهی داشته باشد.

کد خبر : ۴۳۱۴۷۸