خبرگزاری کار ایران

انریکه: به بازیکنانم تبریک می‌گویم

سرمربی بارسلونا صعود به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را به شاگردانش تبریک گفت و آنها را شایسته پیروزی برابر سلتیک دانست.

به گزارش ایلنا، بارسلونا در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا در اسکاتلند به مصاف سلتیک رفت و توانست با دو گلی که لیونل مسی به ثمر رساند به پیروزی برسد.

بارسلونا با این پیروزی که به دست آورد ۱۲ امتیازی شد و صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کرد.

لوئیس انریکه در نشست خبری بعد از بازی گفت: مثل دیدار برابر منچسترسیتی بازی سختی داشتیم. سلتیک نشان داد که اصلا حریف آسانی برای ما نیست با این حال کنترل بازی را در دست داشتیم و با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم.

او ادامه داد: بسیار خوشحالم که توانستیم به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کنیم. گروه سختی داشتیم و باید به بازیکنان به خاطر عملکرد خوبی که از خود نشان دادند تبریک بگویم.

ایوان راکتیچ و نیمار در این دیدار کارت زرد دریافت کردند و دیدار بعدی را از دست دادند.

سرمربی بارسلونا در این دیدار ترجیح داد تا نیمار را تعویض کند این در حالی بود که این بازیکن برزیلی عملکرد خوبی از خود نشان داد. انریکه درباره دلیل تعویض نیمار گفت: به خاطر دریافت کارت زرد نیمار را تعویض نکردم بلکه تنها به خاطر استراحت دادن به او دست به چنین تعویضی زدم.

انریکه درباره تعویض پیکه و بازی دادن به مارلون جوان گفت: پیکه تلاش بسیار زیادی در این دیدار داشت. او خسته بود و به همین خاطر این فرصت را به مارلون دادیم تا در ترکیب به میدان رود و تجربه کسب کند.

او در پایان سخنان خود درباره دیدار برابر رئال سوسیداد در هفته سیزدهم لالیگا گفت: برای یک هدف واضح به ورزشگاه آنوئتا می‌رویم و آن هم پیروزی است. برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

 

کد خبر : ۴۳۱۸۸۹