خبرگزاری کار ایران

زیدان: راموس کاپیتان و روح رئال‌ مادرید است

پس از برد رئال مادرید در دقایق پایانی برابر لاکرونیا سرمربی سفید پوشان مادریدی تیم به ستایش از کاپیتان تیمش پرداخت.

به‌ گزارش ایلنا، رئال‌ مادرید در یکی از دیدارهای حساس هفته پانزدهم رقابت‌های لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان لاکرونیا بود. انتظار می‌رفت رئال در این دیدار پیروزی راحتی داشته باشد اما این تیم تا دقایق پایانی با تساوی دو بر دو متوقف شده بود تا این که دوباره سرخیو راموس در نقش منجی ظاهر شد و گل پیروزی را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا رئال مادرید سه امتیاز حساس دیگر را به دست آورد.

زین الدین زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: می خواهم به حریف به خاطر این بازی بسیار خوبی که به نمایش گذاشت، تبریک بگویم. بازیکنان لاکرونیا از جان مایه گذاشتند و بسیار خوب ظاهر شدند. بازی برای هر دو تیم بسیار سخت بود. خوشحالم که بازهم این ما بودیم که پیروز شدیم. گل زدن در دقایق پایانی، لذت بخش است. البته احتمال چنین چیزهای در فوتبال زیاد است.

زیدان ادامه داد: وقتی یک تیم اشتباه می‌کند، تاوان آن را پس خواهد داد. این یک قانون نانوشته فوتبال است. وقتی اشتباهی رخ می‌دهد و شرایط بد می شود، بازیکنان نباید ناامید شوند بلکه باید بهترین واکنش را از خود نشان بدهند. امشب چنین شرایطی را تجربه کردیم. با وجود آنکه پراشتباه بودیم اما ناامید نشدیم و همین باعث شد سه امتیاز را به دست آوریم. بازی بسیار پیچیده و سختی بود اما خوشبختانه در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم.

زیدان درباره گل دقایق پایانی راموس نیز گفت: پیروزی در دقایق پایانی به بخشی از تفکر رئال تبدیل شده است. بازیکنانی در اختیار داریم که تا آخرین لحظات برای کسب پیروزی تلاش می‌کنند. آنها نیروی زیاد و انگیزه بالایی دارند. این باعث می‌شود رئال هیچ‌گاه ناامید نشود. راموس کاپیتان و روح رئال‌ مادرید است. او یک بازیکن خاص است و این برای نخستین بار نیست که در دقایق پایانی در نقش ناجی ظاهر می‌شود.

سرمربی رئال‌ مادرید در پایان سخنانش نیز گفت‌: درست است که رکود خوبی از خود به جای گذاشتیم اما می‌دانیم نوبت شکست ما نیز فرا خواهد رسید. در ۳۵ بازی اخیر تن به شکست ندادیم و این بسیار مهم است. چنین آماری باعث می‌شود روحیه و اعتماد به نفس ما بالا برود. بدون شک شایسته چنین آماری بودیم.

کد خبر : ۴۳۶۶۸۲