خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: نباید تا حد زیادی از مولر انتظار گلزنی داشت

سرمربی بایرن‌ مونیخ در نشست خبری پس از دیدار با ولفسبورگ گفت: بسیار خوشحالم سرانجام پای مولر به گلزنی باز شد. حتی اگر مولر گلزنی نکند، بازهم از عملکرد او رضایت دارم.

به‌ گزارش ایلنا، بایرن‌ مونیخ در هفته چهاردهم رقابت‌های بوندسلیگا جشنواره گل به راه انداخت و با پنج گل ولفسبورگ را در هم کوبید. بایرن با این پیروزی با تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیگ شگفتی ساز، در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری گفت‌: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و با شایستگی این پیروزی را به دست آوردیم. درست است در بعضی از دقایق خوش شانس بودیم اما باید بگویم با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم و تلاش زیادی از خود نشان دادیم.

توماس مولر نخستین گل فصل خود را با بایرن‌ مونیخ به ثمر رساند. او 999 دقیقه با پیراهن بایرن گلزنی نکرده بود. آنچلوتی در این‌باره گفت‌: بسیار خوشحالم سرانجام پای مولر به گلزنی باز شد. او همواره در میدان تلاش می‌کند و موثر ظاهر می‌شود. حتی اگر مولر گلزنی نکند، بازهم از عملکرد او رضایت دارم. گلی که او امروز به ثمر رساند، برایش بسیار حیاتی بود. نباید تا این حد از مولر انتظار گلزنی داشت.

سرمربی بایرن‌ مونیخ در ادامه درباره صدرنشینی تیمش گفت‌: اکنون در صدر جدول رده بندی جای داریم و در تعطیلات به راحتی استراحت خواهیم کرد. هرگز در دیدارهای اخیر خود ناامیدانه بازی نکردیم. قبول دارم در بعضی از دیدارها خوب نبودیم و شرایط آن‌گونه که دوست داشتیم نشد اما تیم با کیفیتی داریم و می‌توانیم در همه رقابت‌ها مدعی اصلی قهرمانی باشیم.

کد خبر : ۴۳۶۷۲۴