خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: نیاز به زمان دارم

سرمربی منچسترسیتی پس از نمایش ضعیف تیمش برابر لسترسیتی گفت: هر مربی برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان دارد. من هم نیاز به زمان دارم. فکر می‌کنم وارد کردن ایده‌های جدید به تیم، زمان زیادی ببرد.

به‌ گزارش ایلنا، منچسترسیتی بعد از شکست هفته‌ قبل  برابر چلسی، این هفته‌ هم در لیگ جزیره ناکام بود و با نتیجه‌ چهار بر دو مغلوب لسترسیتی شد.

پپ گواردیولا در نشست خبری گفت‌: خیلی زود شیرازه تیم ما از هم پاشید. در نیمه نخست کاملا سردرگم بودیم و لسترسیتی حتی می‌توانست گل‌های بیشتری را وارد دروازه ما کند. لستر تیمی بود که بیشتر از توپ‌های بلند استفاده می‌کرد و بر روی تیم‌های برگشتی نیز زیاد کار کرده بود. از قبل می‌دانستیم در چه شرایطی در برابر آنها خواهیم داشت. به همین خاطر دو مدافع خودمان را عقب نگه داریم تا تاکتیک حریف را خنثی کنیم. لستر در اجرای تاکتیک موفق بود و به خوبی کارش را انجام داد. فکر نمی‌کنم تیم ما مشکل خاصی داشت اما با یک سیستم اشتباه در زمین حاضر شد.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که ضعیف‌ترین شروع دوران مربیگری خودش را در انگلیس تجربه می‌کند، در پایان گفت: هر مربی برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان دارد. من هم نیاز به زمان دارم. فکر می‌کنم وارد کردن ایده‌های جدید به تیم، زمان زیادی ببرد. در حال‌ حاضر فاصله زیادی با صدر جدول رده‌بندی نداریم و در بین تیم‌های مدعی قرار گرفتیم. هرچند این شکست ممکن است برای ما گران تمام شود. نیاز داریم خیلی سریع نقاط ضعف خودمان را پیدا کنیم و برای بازی‌های آینده آنها را مرتفع سازیم. نیاز به تقویت ذهنیت‌مان داریم و این چیزی است که زمان می‌برد. فوتبال بازی اشتباه‌هاست. باید بررسی کنیم و ببینیم چرا در این بازی سردرگم ظاهر شدیم.

کد خبر : ۴۳۶۷۳۹