خبرگزاری کار ایران

مورینیو: زلاتان نیاز ندارد خودش را به کسی ثابت کند

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد پس از پیروزی مقابل وست‌برومویچ به تمجید از زلاتان ایبراهیموویچ پرداخت.

به‌ گزارش ایلنا، منچستریونایتد در هفته‌ هفدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد با دو گل زلاتان ایبراهیموویچ از سد وست برومویچ بگذرد. به ‌این‌ ترتیب یونایتد به سومین برد پیاپی خود در لیگ برتر دست یافت.

ژوزه مورینیو بعد از بازی گفت‌: ابتدا باید از درخشش زلاتان بگویم. برای او خیلی خوشحال هستم. از آن دسته بازیکنانی است که نیاز ندارد خودش را به کسی ثابت کند. وقتی او تصمیم می‌گیرد در ۳۵ سالگی به انگلیس بیاید که سخت‌ترین لیگ جهان است، ذهنیت بالای خود را نشان داده است. او یک سوپرمن واقعی است و از تلاش و رقابت کردن خسته نمی‌شود. آن چه که زلاتان انجام داده بی نظیر است. ۳۵ سال دارد ولی مهاجم‌های ۲۵ ساله زیادی در دنیا هستند که در سطح بالایی توپ می‌زنند و آرزو دارند به لیگ برتر بیایند و چنین عملکردی را از خود نشان بدهند.

گل دوم ایبراهیموویچ به وست برومویچ، یکصدمین گل او در ۱۷۰ بازی لیگ از فصل ۱۲-۲۰۱۱ بوده است. همچنین روند شکست ناپذیری یونایتد نیز به عدد ۱۰ رسید.

سرمربی  پرتغالی منچستریونایتد اضافه کرد: می‌توانم اینجا تک تک بازیکنانم را نام ببرم که در ترکیب، عملکرد خوبی داشتند. خوشحالم که ناامیدی نتایج منفی از میان ما رفته است و با نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر کسب کردیم، روحیه تیم بهتر شده است. کسب برد اهمیت زیادی برای ما دارد. تیم‌های بالا نشین لیگ برتر همیشه امتیاز از دست نمی‌دهند. باید تا جایی که ممکن است دیدارهایمان را ببریم و پیروز میدان شویم.

مورینیو در پایان گفت‌: در برخی از باشگاه‌ها می توانید بازی بدی را ارائه کنید، سه امتیاز بازی را کسب کنید و همه نیز از شما نیز تمجید کنند ولی در منچستریونایتد این طور نیست. یونایتد از معدود تیم‌های جهان است که فقط کسب سه امتیاز بازی راضی کننده نیست. باید بازی‌های خوبی هم ارائه کنیم.

کد خبر : ۴۳۸۷۹۸