خبرگزاری کار ایران

اعتراض باشگاه بارسلونا به کاهش مدت محرومیت رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۹۳۲

رئیس باشگاه بارسلونا از کاهش مدت زمان محرومیت رقیب دیرینه آبی و اناری‌ها از خرید بازیکن جدید توسط دادگاه حکمیت ورزش ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش ایلنا، دادگاه حکمیت ورزش (CAS) امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که محرومیت یک ساله باشگاه رئال‌مادرید از خرید بازیکن به دلیل عقد قراردادهای غیرمجاز با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی کاهش و به یک پنجره نقل و انتقالات محدود شده است و به این ترتیب قهرمان اروپا تابستان سال آینده می‌تواند بازیکن بخرد.

CAS‌ در شرایطی مجازات کهکشانی‌ها را کاهش داد که دو سال پیش حاضر نشد محرومیت یک ساله باشگاه بارسلونا که مرتکب تخلفی مشابه شده بود را کم کند و همین موضوع واکنش معترضانه خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا را در پی داشت.

بارتومئو حاضر به اشاره به جزئیات پرونده تخلف باشگاه بارسلونا نشد اما معتقد بود که تخلف باشگاه رئال‌مادرید مشابه همان تخلفی بود که تیم او را یک سال از خرید بازیکن محروم کرد.

وی گفت: ما خواهیم فهمید که چگونه این کار را انجام داده‌اند. ما با وکلایی که رسیدگی به این پرونده را برعهده داشتند و وکلای پرونده خودمان هم بودند صحبت خواهیم کرد و خواهیم دانست که تفاوت‌هایی که میان این پرونده و سایر پرونده‌ها وجود داشته، چه بوده است. من از پرونده باشگاه‌های رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید دقیقاً اطلاع ندارم. آنها برای یکسری فعالیت‌های مشابه محروم شده‌اند اما وقتی این محرومیت کاهش پیدا می‌کند خیلی طبیعی است که سؤالاتی پیش بیاید، چون وقتی همه چیز یکسان است محرومیت هم باید یکسان باشد. ما هیچ مشکلی برای اینکه از وکلای این پرونده بپرسیم چگونه چنین اتفاقی رخ داده است، نخواهیم داشت.

باشگاه بارسلونا در بازارهای نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه و تابستان سال 2015 از اضافه کردن بازیکن جدید به ترکیب خود محروم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز