خبرگزاری کار ایران

وست بروم مغلوب آرسنال شد

آرسنال موفق شد در دیداری دشوار و با گل دقایق پایانی ژیرو از سد وست بروم بگذرد.

به گزارش ایلنا، بعد از پذیرش دو شکست و به پایان رساندن سال 2016 به بدترین شکل، شاگردان ونگر برای بازگشت به کورس قهرمانی به امتیازات این دیدار نیاز داشتند. بازی با برتری آرسنال آغاز شد و این تیم از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما در اوایل بازی در خلق موقعیت خطرناک ناتوان بود.

 

در دقیقه 20، ضربه دیدنی گرانیت ژاکا از پشت محوطه جریمه می توانست گل اول را برای آرسنال به ارمغان آورد اما این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 31، وست بروم حمله خطرناکی را روی دروازه آرسنال ترتیب داد اما ضربه سر خطرناک سالومون در اختیار پتر چک قرار گرفت.

 

یک دقیقه بعد، الکسیس سانچز با شوتی محکم دروازه وست بروم را تهدید کرد اما فوستر با عکس العملی زیبا مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در اواخر نیمه اول، آرسنال موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما فوستر با خروجی دیدنی مانع باز شدن دروازه شد تا نیمه اول در حالیکه توپچی ها 80 درصد مالکیت را در اختیار داشتند، با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

آرسنال نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد. ابتدا ضربه ایوبی توسط فاستر دفع شد و یک دقیقه باز هم شوت محکم الکسیس سانچز از گوشه محوطه جریمه توسط فاستر دور شد. در دقیقه 56، ارسال الکسیس سانچز به اولویه ژیرو رسید اما ضربه سر او توسط سنگربان وست بروم مهار شد.

 

در دقیقه 59، اولیویه ژیرو شانس خوبی برای باز کردن دروازه وست بروم داشت اما باز هم فوستر مانع باز شدن درازه تیمش شد. یک دقیقه بعد، اوزیل پاس زیبایی به درون محوطه ارسال کرداما هیچ کدام از بازیکنان آرسنال نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

 

در دقیقه 70، یاکوب بر خلاف روند بازی می توانست دروازه آرسنال را باز کند اما در استفاده از موقعیت خوب خود ناتوان بود. در ادامه، علیرغم مالکیت بالای آرسنال این تیم در خلق موقعیت مسلم گلزنی ناتون بود.  در دقیقه 78، گرانیت ژاکا یک بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما شوت او راهی به دروازه نیافت.

 

اما فشارهای ارسنال بالاخره جواب داد و این تیم در دقیقه 87 به گل رسید. ارسال مسوت اوزیل با ضربه سر الیویه ژیرو همراه بود تا توپچی ها با یک گل از حریف پیش افتند.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال با گل دقایقی پایانی ژیرو، روند ناکامی های خود در لیگ جزیره را پایان بخشد.

 

کد خبر : ۴۴۲۰۱۳