خبرگزاری کار ایران

کونته: بعید می‌دانم در ژانویه بازیکنی از جمع ما جدا شود

سرمربی چلسی بعد از برد و کسب دوازدهمین پیروزی پیاپی تیمش اظهار کرد در ژانویه بازیکنی از جمع ما جدا نمی‌شود.

به‌ گزارش ایلنا، چلسی در هفته‌ هجدهم لیگ برتر انگلیس توانست روند بردهایش را ادامه‌ داده و با سه گل بورنموث را شکست بدهد. در این دیدار پدرو رودریگس دو بار و ادن هازارد یک بار برای آبی‌پوشان شهر لندن گلزنی کردند. به ‌این‌ ترتیب چلسی ضمن کسب دوازدهمین برد پیاپی، رکورد باشگاه را شکست و توانست رکورد قبلی که متعلق به کارلو آنچلوتی بود را بهبود ببخشد.

آنتونیو کونته بعد از پیروزی تیمش برابر بورنموث گفت‌: بازی بسیار خوب و روانی را ارائه دادیم و حتی قابلیت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را هم داشتیم. در غیاب دیگو کاستا و انگولو کانته بازی کردیم. این اتفاق کمی در ابتدای مسابقه کار را برای ما سخت کرده بود اما رفته رفته توانستیم بر بازی مسلط شویم. در واقع این اولین بازی بود که ما بدون مهاجم واقعی در زمین حاضر شدیم. با این حال بازیکنان جایگزین نمایش خیلی خوبی ارائه کردند. در این مقطع کسب برد و به دست آوردن سه امتیاز کار آسانی نیست؛ آن هم الان که همه می‌خواهند چلسی را متوقف کنند. ۱۲ برد پیاپی در لیگ برتر را کسب کردیم که به هیچ وجه کار آسانی نیست. همه انگیزه زیادی برابر ما دارند. به همین خاطر کاملا آگاه هستیم که با چه رویکردی باید برابر حریفانمان بازی کنیم.

سرمربی چلسی در ادامه صحبت‌های خود به تمجید از ادن هازارد پرداخت و گفت‌: به هیچ وجه از نمایش هازارد تعجب نکردم. او بازیکن کاملا پخته و با تجربه‌ای است که خودش را در خدمت تیم قرار می‌دهد. حضور چنین بازیکنانی اهمیت زیادی دارد و باعث می‌شود مصمم‌تر در زمین حاضر شویم.

میچی باتشوایی از مارسی بعد از یورو ۲۰۱۶ به چلسی پیوست ولی نتوانست تاثیر خوبی در این تیم داشته باشد. او یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان امسال لیگ برتر لقب گرفته است تا این زمزمه‌هایی پیش بیاید که او بعد از اسکار، دومین خروجی چلسی در این فصل خواهد بود.

کونته در این باره گفت‌: فروش باتشوایی به هیچ وجه صحت ندارد. او در بین ما خواهد ماند. به اندازه کافی به او فرصت خواهد رسید و او خودش را به ما نشان خواهد داد. بعید می‌دانم در ژانویه بازیکنی از جمع ما جدا شود. همچنین گزینه‌هایی در بازار نقل‌ و انتقالات مد نظر داریم که ممکن است آنها را جذب کنیم ولی در حال‌ حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم.

کد خبر : ۴۴۲۱۰۹