خبرگزاری کار ایران

رونالدو جواب منتقدانش را داد

ستاره پرتغالی رئال‌ مادرید بعد از به دست آوردن جایزه گلوب ساکر به انتقادهای که از او می شود واکنش قاطعانه‌ای نشان داد.

به‌ گزارش ایلنا، سال ۲۰۱۶ یکی از بهترین سال‌ها و شاید بهترین سال در تمام دوران فوتبال کریستیانو رونالدو بود. این بازیکن در سال ۲۰۱۶ توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و با تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال هم برای نخستین بار در تاریخ خود قهرمانی در یورو را تجربه کند.

این ستاره پرتغالی برای چهارمین بار در دوران ورزشی خود جایزه گلوب ساکر را هم به دست آورد تا سال ۲۰۱۶ به بهترین نحو برای این بازیکن سرشناس به پایان برسد. رونالدو بعد از دستیابی به جایزه گلوب ساکر سخنرانی کرد و جواب منتقدانش را داد.

او در این زمینه گفت:‌ می‌خواهم به کسانی که در توانایی‌های من و رئال‌ مادرید شک می‌کنند، بگویم دیگر چه می خواهید؟ همه چیز را به دست آوردم، آیا دیگر چیزی باقی مانده است؟ سال ۲۰۱۶ چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی از بهترین سال‌های دوران فوتبالی من بود. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردم و در یورو ۲۰۱۶ هم جام قهرمانی را بالای سر بردم. دیگر بیشتر از این نمی‌توانم از خودم انتظار داشته باشم.

او ادامه داد: به کسانی که به رئال و تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال شک دارند می‌گویم که همه چیز را به دست آوردیم. سال زیبایی برای ما بود. بسیار خوشحال هستم. می‌خواهم از هم تیمی‌هایم در رئال‌ مادرید و تیم‌ ‌ملی  پرتغال تشکر کنم. از فرناندو سانتوس (سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال) هم تشکر ویژه‌ای دارم و خوشحالم که بهترین مربی جهان شد.

کد خبر : ۴۴۲۴۵۵