خبرگزاری کار ایران

لیگ NBA

هیوستون و اوکلاهاماسیتی پیروز شدند/ جیمز امتیاز آورترین بازیکن مقابل شارلوت شد

در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم هیوستون راکتس با درخشش فوق‌العاده جیمز هاردن مقابل میهمان خود نیویورک نیکس در سالن تویوتا سنتر به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، صبح امروز در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA)، تیم هیوستون راکتس با درخشش فوق‌العاده جیمز هاردن مقابل میهمان خود نیویورک نیکس در سالن تویوتا سنتر به پیروزی رسید.

اوکلاهماسیتی تاندر با 17 امتیاز، 14 پاس گل و 12 ریباند راسل وستبروک و 15 امتیاز ویکتور آدلپو در سالن چیساپیک انرژی بر میهمان خود لس آنجلس کلیپرز غلبه کرد.

این پنجمین تریپل دابل متوالی وستبروک در فصل جاری بود. آخرین بار،‌ مایکل جردن در سال 1989 در 7 بازی متوالی، تریپل دابل کرده بود.

تیم کلیولند کاوالیرز هم در سالن اسپکتروم سنتر از سد میزبان خود شارلوت هورنتس گذشت. لبران جیمز در این بازی 32 امتیاز، 9 پاس گل و 6 ریباند داشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

کلیولند 121 – شارلوت 109

نیویورک 122 – هیوستون 129

کلیپرز 88 – اوکلاهماسیتی 114

 

ممفیس 112 – ساکرامنتو 98

میلواکی 116 – شیکاگو 96

فینیکس 86 – یوتا 91

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، تورونتو و بوستون در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های فیلادلفیا و بروکلین در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم گلدن استیت، سان آنتونیو و هیوستون صدرنشین هستند و دالاس و فینیکس در انتهای جدول قراردارند.

کد خبر : ۴۴۳۴۸۱