خبرگزاری کار ایران

زیدان: به راموس افتخار می‌کنم/ شکست مقابل سویا کمی سنگین بود

رئال مادرید پس از 40 بازی، نوار شکست ناپذیری‌اش در ورزشگاه خانگی سویا قطع شد.

به گزارش ایلنا، رئال با گل رونالدو تا دقیقه 85 از سویا پیش بود؛ اما ابتدا گل به خودی راموس کار را به تساوی کشاند و سپس یووتیچ دقیقه 92 کار را تمام کرد.

 

زیدان در پایان بازی گفت: 5 دقیقه کم آوردیم. به اعتقاد من تا دقیقه 85 بازی بسیار خوبی انجام داده بودیم؛ با این حال فوتبال همین است و باید این شکست را بپذیریم. حالا باید به همان روند همیشگی مان ادامه دهیم. می‌دانستیم که بالاخره روزی شکست خواهیم خورد. هرچند باید بگویم که این شکست کمی سنگین بود.

وی درباره پایان روند شکست ناپذیری تیمش بیان کرد: باید سرمان را بالا بگیریم چون معتقدم امشب خوب بازی کردیم. تا پایان لالیگا راه دشواری در پیش داریم. متاسفانه پذیرش دو گل در 5 دقیقه دردناک است. 40 بازی بی شکست بودیم و به این موضوع باید افتخار کنیم.

 

او افزود: الان ساده است که در مورد اشتباهات مان حرف بزنیم. یک گل به خودی زدیم و روی گل دوم هم توپ را بیهوده از دست دادیم. تا دقیقه 85 بسیار خوب بودیم. از حالا تا انتهای فصل همه بازی‌ها مثل فینال هستند.

سرمربی فرانسوی مادریدی‌ها درمورد از دست دادن تمرکز شاگردانش خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم مشکل ما در عدم تمرکز بود. عوض کردن پیروزی با شکست در فوتبال رخ می‌دهد. این بازی را به دقت آنالیز خواهیم کرد. نقاط ضعفی داریم که باید برطرف کنیم؛ ولی در مجموع، از نمایش بازیکنانم راضی هستم.

زیدان ادامه داد: این شکست روی ما تاثیر منفی نخواهد گذاشت. چهارشنبه  با سلتاویگو در کوپا دل ری بازی داریم و خواهیم دید این باخت تا چه اندازه روی ما تاثیر خواهد داشت.

وی راجع به عملکرد راموس در این دیدار گفت: به کاپیتان تیمم افتخار می‌کنم. او بازی بزرگی انجام داد. گل به خودی؟ اصلا مهم  نیست. در فوتبال پیش می‌آید.

کد خبر : ۴۴۸۴۹۵