خبرگزاری کار ایران

برپایی مرحله پایانی اردوی تیم ملی کانوپولوی بانوان بزرگسال و جوان

اردوی پایانی تیم‌های ملی کانوپولوی بانوان رده سنی بزرگسالان و جوانان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان از 2 شهریورماه در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو 10 تا 14 شهریورماه در شهر سیراکوزای ایتالیا برگزار می‌شود. تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد. به همین منظور در آخرین دور اردوهای آمادگی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان کانوپولو در دریاچه آزادی به آب می‌زنند.

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوپولوی بانوان بزرگسالان و پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوپولوی بانوان جوانان از 2 شهریورماه آغاز می‌شود. این اردو تا زمان اعزام قایقرانان به مسابقات ادامه پیدا خواهد کرد.

الهه عمرو به عنوان مربی و دلارام راثی مرزآبادی به عنوان مربی و بازیکن در بخش بزرگسالان و جمیله طهماسبی به عنوان مربی و زهرا اصلانی به عنوان کمک مربی در بخش جوانان هدایت قایقرانان را بر عهده دارند.

مریم شاه محمدنیا از تهران، فرشته حسینی و الهه پورعبدیان از البرز، شیوا مولوی نیا از اصفهان، مهلا عاطفه دار، فرناز زینلی اصفهانی و الهام تحقیقی از خراسان رضوی و صبا رحمتی از لرستان در رده سنی بزرگسالان و ترانه کامیاب از تهران، ستایش پیرنجم الدین از اصفهان، فاطمه اسماعیل پور و فاطمه جلیلیان از مازندران، ملیکا برون و کیمیا مرادی از مرکزی، عطیه سلیمانی از زنجان و مهتاب زهتاب از خراسان رضوی در رده سنی جوانان نفرات دعوت شده به اردو هستند.

 

کد خبر : ۴۰۲۷۹۴