خبرگزاری کار ایران

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا - چین

حبیبیان و عباس آبادی به فینال A راه یافتند

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا امروز 20 شهریورماه با رقابت پاروزنان کشورمان در چهار ماده در چین ادامه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا که از روز گذشته (جمعه) در شهر شیاچن کشور چین آغاز شده است، امروز با رقابت پاروزنان ایران در چهار ماده در دور مقدماتی، تعیین خط و شانس مجدد ادامه پیدا کرد.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان خشایار عباس آبادی ابتدا در دور مقدماتی پس از نماینده کشور میزبان در رده دوم قرار گرفت و راهی شانس مجدد شد. در رقابت شانس مجدد نیز عباس آبادی در رده سوم قرار گرفت و به فینال A راه یافت.

در روئینگ تک‌نفره سبک وزن مردان عاقل حبیبیان در دور مقدماتی سوم شد و به شانس مجدد راه یافت. این پاروزن کشورمان در شانس مجدد در رده دوم قرار گرفت و به فینال A صعود کرد. نمایندگان ایران در دو رقابت تعیین خط نیز شرکت کردند. 

تیم روئینگ چهارنفره سنگین وزن جفت پاروی مردان کشورمان با ترکیب امیر آقازاده، مسعود فتحی، علی شاه محمدنیا و بهمن نصیری در رقابت با نمایندگان قزاقستان، چین، ژاپن و ازبکستان در رده چهارم قرار گرفت.

در روئینگ دو نفره سنگین وزن جفت پاروی بانوان نیز نازنین رحمانی و پریسا احمدی در مسابقه تعیین خط با حریفانی از تایلند، چین و قزاقستان رو به رو شدند و در پایان در رده دوم قرار گرفتند.

این رقابت ها فردا 21 شهریورماه با برگزاری رقابت های فینال 5 ماده ادامه پیدا خواهد کرد.

 

کد خبر : ۴۰۹۵۹۴