خبرگزاری کار ایران

بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو از فردا آغاز می‌شود

دور رفت مسابقات لیگ واترپلو کشور از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، دور رفت مسابقات لیگ واترپلو کشور از روز چهارشنبه 28 مهر ماه 1395 با حضور 7 تیم آغاز خواهد شد.در اولین مسابقه ساعت 15:30 تیم‎های نیروی‎ زمینی ارتش و نفت امیدیه رو در روی هم قرار می‎گیرند. جدال نایب قهرمان و تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر  می‎تواند دلیلی بر افزایش حساسیت و زیبایی بیشتر این رقابت باشد. داوری این دیدار بر عهده نادر غفوری و محمدرضا محمدی است و ناظر بازی محمد هادی بیک خواهد بود.

از ساعت 17 تیم‎های سایپا و نفت‌وگازگچساران رو در روی هم قرار می‎گیرند. تیم سایپا در صورتی اولین دوره حضور خودش را در لیگ تجربه می‎کند که نفت‌وگازگچساران علاوه براینکه امسال همان ترکیب بومی را داراست، چند بازیکن را از مناطق دیگر برای تقویت خود جذب کرده است. داوری این دیدار بر عهده مسعود رضوانی و شهروز شریفیان خواهد بود و ناظر بازی علی آقاجان محب است.

در سومین و آخرین دیدار از هفته اول لیگ واترپلو کشور مدافع عنوان قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی با تیم اصفهان بازی خواهد کرد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانسته ترکیب و پیکربندی تیم خودش را از فصل قبل حفظ کند و همین طور تعدادی بازیکن در پست‎های مورد نیازش جذب کند، این تیم امید دارد که باز هم بتواند در این دوره روی سکو قهرمانی قرار گیرد. داوری این دیدار بر عهده مسعود آقالطیفی و بابک حسامیان است و ناظر بازی بهرام توکلی خواهد بود.

برنامه زمانبندی هفته نخست بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو به شرح زیر است:

چهارشنبه (95/7/28) - تهران مجموعه ورزشی شهید شیرودی

نیروی زمینی ارتش – نفت امیدیه، ساعت 15:30
سایپا – نفت‌وگازگچساران، ساعت 17:00
دانشگاه آزاد اسلامی – اصفهان، ساعت 18:30

تیم استخر شهید نوفلاح با قرعه استراحت در هفته اول بازی نخواهد کرد.

 

کد خبر : ۴۲۰۳۱۵