خبرگزاری کار ایران

مدعیان ملی‌پوش شدن به مصاف هم رفتند؛

نتایج روز نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۶۲۲

روز نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس با انجام 10 دیدار برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی بوکس روز گذشته (شنبه) در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب به مصاف یکدیگر رفتند.

در این رقابت‌ها و در وزن 49 کیلوگرم شهرام جلالی  از سد رضا عضدی گذشت. در وزن 56 کیلوگرم داود خدری مقابل امیر دشتیان به برتری دست یافت. در وزن 64 کیلوگرم دیدار محمد ثانی و اسماعیل ارمشی با برتری ارمشی تمام شد. در 69 کیلوگرم دو دیدار انجام شد که مهدی روحی زاده و سجاد کاظم زاده به ترتیب مقابل مسعود دژن و سعید حسینی به پیروزی رسیدند.

در 75 کیلوگرم سجاد محرابی از سد مسعود خزایی گذشت و سیاوش امیدی در یک دیدار حساس سجاد تیموریان را برد. در 81 کیلوگرم و در یکی از زیباترین بازی های این روز مجید حاج عباسی در یک دیدار نزدیک از سد مبین کهرازه گذشت و یونس حسن پور موفق به شکست مهدی برجی خانی شد. در 91 کیلوگرم سالار غلامی موفق شد در یک دیدار پر هیجان مقابل محمد شوریان به برتری دست پیدا کند. همچنین قرار بود در همین وزن رضا مرادخانی و محمد عزیزی به مصاف هم بروند که این دیدار به دلیل مصدومیت مرادخانی برگزار نشد.

رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس امروز(یکشنبه) با برگزاری 10 دیدار به پایان می‌رسد.

کادر فنی تیم ملی بوکس پس از برگزاری رقابت‌های امروز تعدادی از بوکسورها را از اردوی تیم ملی کنار می‌گذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز