خبرگزاری کار ایران

فریبرز عسگری: اگر چهار سهمیه میگرفتیم بهتر بود

حاشیه‌ سازی علیه کادر فنی تکواندو را کنار بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۵۴۰

فریبرز عسکری معتقد است کسب سه سهمیه المپیک در تکواندو ارزشمند است و نباید این افتخار را کم اهمیت جلوه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، سرمربی تیم ملی تکواندو در المپیک لندن، درباره عملکرد تیم ایران در رقابت های گرندپری مکزیک و کسب سه سهمیه المپیک برزیل، اظهار کرد: مسابقات بسیار سنگین بود و تکواندوکاران باید دو سال در کورس رقابت می‌ماندند. هیچ کشوری نتوانست به چهار سهمیه کامل برسد و تنها ایران و کره سه سهمیه گرفتند که این نشان از سختی شرایط کسب سهمیه دارد. اگر چهار سهمیه می‌گرفتیم خیلی خوب بود اما سه سهمیه نیز بسیار ارزشمند است. حال نسبت به دور قبل سهمیه بیشتری داریم و شانس کسب مدال نیز در المپیک ریو بیشتر است.

وی ادامه داد: برخی می گویند که باید تکواندو چهار سهمیه را کسب می کرد. حرف زدن آسان است اما در عمل باید نشان داد. وقتی تنها دو کشور سه سهمیه گرفتند تکلیف مشخص است. نباید توقع بی جا داشت، زیرا سطح رقابت ها بالا بود. نباید ارزش کار این تیم و افتخار آفرینی‌شان را زیر سوال ببریم و زحمت مربیان را کم اهمیت جلوه دهیم.

عسکری همچنین گفت: مطمئنا یک مربی به فکر آبروی خود و افتخار آفرینی برای ایران است. کادر فنی تیم ملی زحمت زیادی کشید. بیژن مقانلو و دستیارانش از افتخارات خانواده تکواندو هستند و نتایجشان قابل قبول است. من تجربه حضور در تیم ملی تکواندو را به عنوان سرمربی داشته و می‌دانم کار در چه حد سخت است. بهتر است در این برهه زمانی از تیم ملی حمایت کرد و باید حاشیه سازی را علیه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی کنار گذاشت.

وی همچنین با اشاره به جام جهانی تکواندو خاطر نشان کرد: ایران نتیجه خوبی گرفت اما نمی‌دانم چرا برخی شکست برابر کشور آذربایجان را در مرحله فینال بزرگ کردند. مسابقه برد و باخت دارد. در دور گروهی ایران پیروز بود اما در فینال آذری ها برنده میدان بودند کما اینکه تیم ایران در این رقابتها با بازیکنان اصلی نیز حاضر نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز