خبرگزاری کار ایران

پولادگر: در مورد کسب سهمیه المپیک دختران پیش‌بینی نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۶۸۱

رئیس فدراسیون تکواندو امیدوار است با بر‌نامه‌ریزی انجام شده و مسابقات تدارکاتی بتوانیم سهمیه المپیک را در فرصتی که به ما داده شده در بخش دختران بگیری

به گزارش ایلنا، سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم کنگره بزرگداشت شهدا درباره شانس دختران تکواندوکار برای کسب سهمیه المپیک، بیا‌ن‌ کرد: شرایط خوب است. امیدوارم با بر‌نامه‌ریزی انجام شده و مسابقات تدارکاتی بتوانیم سهمیه المپیک را در فرصتی که به ما داده شده در بخش دختران بگیریم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: من در مورد نتیجه‌ پیش‌بینی نمی‌کنم و فکر می‌کنم که همه ما از من رئیس فدراسیون گرفته تا کادرفنی و خود ورزشکار وظیفه‌ای در قبال کشورمان داریم و باید همه به خوبی وظایف خود را انجام دهیم و کوتاهی نکنیم تا نتیجه‌ حاصل شود.

پولادگر درباره آغاز اردوی تکواندوکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند، گفت: اردوی تیم ‌ملی چند روزی تعطیل بود تا ورزشکاران استراحت کنند. از روز شنبه مجددا اردو آغاز می‌شود. ما پیش‌بینی کرده‌ایم که تکواندوکاران در مسابقاتی که تست المپیک است، شرکت کنند. همچنین تورنمنت هلند و آلمان را نیز برایشان در نظر گرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد مهاجرت ورزشکاران به کشورهای دیگر، گفت: هر کسی می‌تواند هر جایی که می‌خواهد زندگی کند و هر کسی که بخواهد برود، می‌رود. متاسفانه آدم‌های بزرگ اشتباهاتی بزرگ می‌کنند، اما در این میان این که توانمندی و اقتدار ایران را زیر سوال ببرند کار ناجوانمردانه ای است. این که بخواهند بهانه تراشی کنند و خطاهای خودشان را با حرف‌های نادرست بپوشانند، این خطای بزرگی است. به اعتقاد من اگر بدانند برای استقلال وجب به وجب خاک این کشور چه خون‌هایی از جوانانی که رشیدتر و برومندتر از کسانی بودند که حرف‌های نامربوطی زده‌اند، هیچ وقت چنین کاری را دیگر انجام نمی‌دهند. به این افراد همه مردم کمک کردند و بودجه کشور و مردم هزینه شده است و این که حالا بخواهند بهانه بیاورند کار ناجوانمردانه‌ای است.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که از تکواندو در المپیک انتظار مدال آوری وجود دارد، چقدر از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حمایت شده‌اند، گفت: حمایت شده‌ایم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دار باشد تا ما بتوانیم به خوبی در ماموریتی که بر عهده داریم انجام وظیفه کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز