خبرگزاری کار ایران

تکواندوکاران سه‌شنبه به برزیل می‌روند

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۹۲۷

تیم ملی ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور و امید عمیدی برای حضور در مسابقات المپیک آزمایشی ریودوژانیرو 2016، سه شنبه (27 بهمن‌ماه) عازم برزیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پیکارهای المپیک آزمایشی ریو (G1) در رشته تکواندو از روز شنبه (یکم اسفند ماه) در دو روز به میزبانی شهر «ریودوژانیرو» و در پارک المپیک «کاریوکا» برگزار می شود که در این رویداد آزمایشی از 16 کشور برتر رنکینگ نوامبر 2015 دعوت شده ‌است.

این رقابت‌ها در دو وزن 58- و 80+ کیلوگرم مردان و 49- و 57- کیلوگرم زنان انجام می شود که با توجه به رنکینگ نمایندگان کشورمان، ایران می‌تواند در دو وزن اول و چهارم مردان نماینده داشته باشد.

با توجه به این که سهمیه حضور در این رقابت‌ها به کشور تعلق گرفته است، انتخاب نفرات اعزامی به این مسابقات بر عهده کادرفنی هر کشور بود که با اعلام بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو، آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم (وزن اول المپیکی) و امید عمیدی در وزن 80+ کیلوگرم (وزن چهارم المپیکی) نمایندگان ایران خواهند بود.

بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی هدایت تیم ملی تکواندو را در این رقابت‌ها بر عهده دارند و سعید مطوری نژاد به عنوان پزشک در کنار تیم حضور دارد.

مسابقات المپیک آزمایشی در رشته تکواندو، G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

این مسابقات با هوگوی Daedo برگزار خواهد شد.

تکواندوکاران سه‌شنبه (27 بهمن‌ماه) ساعت 21:10 راهی برزیل می‌شوند.

تیم ملی تکواندوی ایران در سه وزن 58-، 80- و 80+ کیلوگرم توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی موفق به کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز