خبرگزاری کار ایران

صعود مقتدرانه محجوب به فینال تورنمنت اتریش

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۰۹۵

جواد محجوب نماینده وزن 100- کیلوگرم جودوی ایران با کسب سه پیروزی راهی دیدار فینال تورنمنت جام اروپا در اتریش شد.

به گزارش ایلنا، در جریان دومین روز از مسابقات جودوی جام اروپا که امتیاز آن در کسب سهمیه المپیک اثرگذار است، سعید ملایی و جواد محجوب نمایندگان اوزان 81- و 100- کیلوگرم ایران به روی تاتامی رفتند.

در وزن 81- این رقابت‌ها سعید ملایی در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل الوین احمدلی از آذربایجان با امتیاز یوکو به برتری رسید. ملایی در مرحله بعد باید مقابل حریفی از لیتوانی قرار بگیرد.

در وزن 100- کیلوگرم جواد محجوب در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل آرون فارا از اتریش با ضربه فنی به برتری رسید. محجوب در ادامه موفق شد جلیل شکوروف از آذربایجان که در رده 167 رنکینگ جهانی قرار دارد را در مدت زمان یک دقیقه و 21 ثانیه ضربه فنی کند.

نماینده وزن 100- کیلوگرم جودوی ایران سپس ونیچنزو آرکو از ایتالیا و دارنده رتبه 70 در رنکینگ جهانی را در مدت زمان سه دقیقه و یک ثانیه ضربه فنی کرد تا مقتدرانه راهی فینال شود.

جواد محجوب که در رده 32 رنکینگ جهانی جای دارد در دیدار نهایی به مصاف برنده مبارزه خوزه آرمنتروس از کوبا و دارنده رده 12 جهان و آرسن عمراف از روسیه و دارنده جایگاه 44 رنکینگ جهانی به روی تاتامی خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز