خبرگزاری کار ایران

هادی‌پور اولین نماینده ایران در المپیک آزمایشی

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۹۶۶

تیم ملی ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور و امید عمیدی برای حضور در مسابقات المپیک آزمایشی ریودوژانیرو 2016 عازم برزیل شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، پیکارهای المپیک آزمایشی ریو (G1) در رشته تکواندو از روز شنبه اول اسفند ماه طی دو روز به میزبانی شهر «ریودوژانیرو» و در پارک المپیک «کاریوکا» برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور و امید عمیدی برای شرکت در این رقابت‌ها شب گذشته (سه‌شنبه) عازم برزیل شد.

براساس اعلام کمیته مسابقات این پیکارها، در اولین روز این رقابت‌ها شنبه اول اسفند ماه تکواندوکاران اوزان 49- کیلوگرم زنان و 58- کیلوگرم مردان، روی شیاپ‌چانگ خواهند رفت که از تیم ملی کشورمان آرمین هادی‌پور در این وزن رو در روی رقبایش قرار می‌گیرد.

یکشنبه، دوم اسفند ماه و در دومین روز این مسابقات تکواندوکاران اوزان 57- کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم مردان رقابت های خود را پیگیری می‌کنند که امید عمیدی نماینده کشورمان خواهد بود.

بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مهدی بی‌باک به عنوان مربی هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان را در این رقابت‌ها برعهده دارند و سعید مطوری‌نژاد به عنوان پزشک در کنار تیم حضور دارد.

مسابقات المپیک آزمایشی در رشته تکواندو، G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

این رقابت ها با هوگوی Daedo و به صورت رپه شارژ برگزار خواهد شد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در سه وزن 58-، 80- و 80+ کیلوگرم توسط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی موفق به کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز