خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه تکلیف قهرمانی لیگ برتر تکواندوی مردان مشخص‌ می‌شود

مبارزات هفته هشتم و نهم و دو مبارزه معوقه هفته ششم و هفتم لیگ برتر تکواندوی مردان، پنجشنبه (20 اسفندماه) برگزار خواهد شد و قهرمان این دوره از مسابقات مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفته هشتم و نهم (هفته پایانی) و دو مبارزه معوقه از هفته ششم و هفتم مرحله برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس)، یادواره پانصد شهید تکواندو کشور، از صبح روز پنجشنبه (20 اسفندماه) در خانه تکواندو با انجام 10 مبارزه برگزار و تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات مشخص خواهند شد.

** برنامه هفته هشتم از دور برگشت:

هیات تکواندو استان قزوین - گیتی پسند اصفهان

یاسین پیشرو قم – شهرداری ورامین

دانشگاه آزاد - لوازم خانگی کن

پاس قوامین – شهدای ساری

سونیا (استراحت)

برنامه هفته نهم از دور برگشت:

یاسین پیشرو قم – سونیا

دانشگاه آزاد – هیات تکواندو استان قزوین

پاس قوامین - شهرداری ورامین

شهدای ساری - لوازم خانگی کن

گیتی پسند اصفهان (استراحت)

معوقه هفته ششم: یاسین پیشرو قم - دانشگاه آزاد

معوقه هفته هفتم: دانشگاه آزاد - پاس قوامین

در پایان هفته هفتم، تیم شهرداری ورامین با هدایت پیام خانلرخانی با 12 برد، یک تساوی، یک باخت و کسب 37 امتیاز از 14 بازی در جایگاه نخست است. تیم پاس قوامین با 9 برد، 2 تساوی، 2 باخت و 29 امتیاز و تفاضل 40 امتیاز از 13 بازی یک پله صعود کرد و دوم است و تیم دانشگاه آزاد با 9 برد، دو تساوی، یک باخت و 29 امتیاز و تفاضل 34 از 12 بازی در رده سوم قرار دارد.

تیم یاسین پیشرو قم (23 امتیاز)، لوازم خانگی کن (22 امتیاز)، شهدای ساری (19 امتیاز)، گیتی پسند اصفهان (14 امتیاز)، هیات تکواندو استان قزوین و تیم سونیا (3 امتیاز) در رده های چهارم تا نهم جدول رده بندی هستند.

در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندوی مردان، شهرداری ورامین قهرمان شد، دانشگاه آزاد عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و صنایع استیل البرز بر سکوی سوم ایستاد.

 

کد خبر : ۳۵۳۵۴۵