خبرگزاری کار ایران

جودوکاران پارالمپیکی در انگلیس اردو خواهند زد

تیم ملی پارالمپیکی جودوی نابینایان و کم‌بینایان به منظور حضور در تورنمنت چندجانبه انگلیس همراه با برگزاری اردوی مشترک به این کشور سفر خواهند کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی جودو نابینایان و کم‌بینایان که سه سهمیه برای حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک به دست آورده است، در راستای آماده سازی حضور در این دوره بازی‌ها تا کنون 6 مرحله اردوی آماده‌سازی برگزار کرده است. اردوی هفتم این تیم نیز از امروز به طور رسمی در تهران آغاز می‌شود.

تا به امروز تمام مراحل تمرینی جودوکاران پارالمپیکی به صورت داخلی برگزار شده است. البته بنابر درخواست مربیان تیم ملی جودو و با موافقت مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، این تیم طی روزهای 15 تا 20 خردادماه برای برپایی اردویی برون مرزی عازم انگلستان خواهد شد.

طبق برنامه، جودوکاران پارالمپیکی طی این سفر در تورنمنتی که به میزبانی انگلیس برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و 2 روز هم تمرین مشترک با جودوکاران شرکت کننده در این تورنمنت خواهند داشت.

محمدرضا یوسف‌زاده، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان، در این خصوص گفت: موافقت مسئولان کمیته ملی پارالمپیک برای این اعزام گرفته شده و بر این اساس فدراسیون نابینایان و ک‌ بینایان کارهای لازم برای گرفتن ویزای ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی را آغاز کرده و تا به امروز بدون مشکل پیگیر آن است.

بر پایه این گزارش، امید جعفری در وزن 81 کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن 100 کیلوگرم و حمزه ندری در وزن 100+ کیلوگرم جودوکاران ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو هستند.

کد خبر : ۳۶۸۵۷۶