خبرگزاری کار ایران

در المپیک چیزی کم نمی‌گذارم

مردانی: همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین باشم

مردانی می‌گوید همیشه برای کسب بهترین نتیجه تمرین می‌کنم و سعی کرده‌ام بهترین باشم.

سجاد مردانی، تکواندکار سنگین وزن المپیکی ایران در مورد تمرینات تیم ملی تکواندو قبل از المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: همه چیز آنطور که باید پیش می‌رود. تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. همه تلاشم را می‌کنم تا با راهنمایی‌های کادر فنی بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنم. یک مسابقه دیگر که در یونان برگزار خواهد شد را پیش رو داریم که باید حداکثر نتیجه را از این مسابقات بگیریم و برای المپیک آماده‌تر شویم.

او ادامه می‌دهد: در اعزام‌هایی که به مسابقات برون مرزی داشتیم توانستیم بازخوردهای خوبی بگیرم و به آمادگی و شرایط خوبی دست پیدا کنیم.

مردانی در خصوص مسابقات المپیک می‌گوید: ما 85 روز را تا المپیک پیش‌رو داریم. المپیک هم مانند همه مسابقات است، ولی شرایط ویژه‌ای دارد و کسب مدال در این رقابت‌ها می‌تواند جنبه ملی داشته باشد. به هیچ چیز فکر نمی‌کنم به جز تمرین کردن و رسیدن به شرایط روحی مناسب، تا اینکه در المپیک با قدرت حضور پیدا کنم.

او در خصوص انتظارات مردم و جامعه ورزشی از ورزش تکدواندو در المپیک اضافه می‌کند: من همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین باشم. در هر جلسه تمرین بدون در نظر گرفتن نتیجه همه تلاش خود را می‌کنم. این قول را می‌دهم که در المپیک هیچ چیز در مبارزاتم کم نگذارم. با قدرت به عنوان نماینده تکواندوی ایران به مصاف رقیبان خواهم رفت.

مردانی ادامه می‌دهد: حریفان را به خوبی آنالیز می‌کنم و با بازی آنها کاملا آشنایی دارم. با اکثر آنها چندین بار بازی کرده‌ام. نقاط قوت و ضعف آنها را می‌شناسم. در میدان المپیک همه رقیبان یک‌سان هستند و هیچ مبارزه‌ای آسان نخواهد بود. 16 نفر گلچین شده در المپیک حضور دارند و همه مسابقات سخت خواهد بود ولی با این وجود من برای قهرمانی تمرین می‌کنم.

تکواندوکار سنگین وزن ایران به نحوه عملکرد کادر فنی اشاره می‌کند و می‌گوید: همه چیز خوب است و همه شرایط برای نتیجه‌گیری در مسابقات المپیک آماده است. با نتایجی که در طول این دوسال توانسته‌ایم کسب کنیم دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

 

کد خبر : ۳۷۴۴۵۱