خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی باشگاه‌های ایران از اواسط مهر ماه آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۱۰۷

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی باشگاه‌های ایران با حضور هشت تیم از ۱۵ مهرماه در خانه تکواندو آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، با برنامه‌ریزی سازمان لیگ تکواندو باشگاههای کشور مقرر است فصل جدید رقابتهای لیگ برتر با حضور هشت تیم از نیمه مهرماه آغاز می‌شود. برای حضور در این مسابقات  هشت تیم اعلام آمادگی کرده اند که کار خود را به صورت دوره ای در یک گروه برگزار خواهند کرد. 

تیم های شهرداری ورامین ، دانشگاه آزاد و  پاس قوامین که فصل قبل عناوین اول تا سوم را کسب کردند به همراه سونیا، لوزام خانگی کن ، هیات تکواندو مازندران ، یاسین پیش رو البرز و جوانه در این دوره به مصاف هم می‌روند که به نظر می رسد بازهم رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی میان سه تیم اول فصل قبل باشد. 

غیبت گیتی پسند اصفهان که تا کنون موفق به تسویه حساب با تکواندوکاران فصل قبل خود نشده از مهمترین نکات این رقابت‌هاست. ضمن اینکه حضور یاسین پیش رو که فصل قبل از نماینده استان قم بود و این فصل از استان البرز در در رقابتهای لیگ برتر به میدان می رود ، از دیگر نکات جالب توجه است. 

لیگ برتر تکواندو همه ساله در نیمه دوم سال برگزار شده  و تیم های حاضر به صورت دوره ای به رقابت خواهند پرداخت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز