خبرگزاری کار ایران

وضعیت کادر تیم ملی تکواندو در هاله‌ای از ابهام

باتوجه به اینکه بیش از یک ماه از اتمام رقابت‌های المپیک گذشته است ولی هنوز شرایط کادر فنی تیم ملی تکواندو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی که کادر فنی و مسئولان فدراسیون تکواندو از المپیکی پرمدال صحبت می‌کردند تیم ملی پسران ایران نتوانست در المپیک ریو نتایج خوبی کسب کند و با قبول شکست از دست‌یابی به مدال باز ماندند و دست خالی به تهران بازگشتند. تقریبا همه کارشناسان تکواندو در خصوص علل باخت سنگین تیم ملی صحبت و مسائل مربوط به المپیک را بررسی کرده‌اند.

باتوجه به اینکه بیش از یک ماه از اتمام رقابت‌های المپیک گذشته است ولی هنوز شرایط تیم ملی تکواندو در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد و مشخص نیست که فدراسیون تکواندوی ایران چه تصمیمی در خصوص ماندن یا رفتن کادر فنی خواهد گرفت.

محمد احسنی فروز، دبیر فدراسیون تکواندوی ایران در خصوص آخرین بررسی‌های صورت گرفته در خصوص کادر فنی تیم ملی تکواندوی پسران به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بعد از بازگشت تیم ملی تکواندوی ایران از المپیک 2016 ریو بررسی‌ها در خصوص دلایل شکست تیم ملی در رقابت‌های المپیک در حال بررسی است ولی هنوز نتوانسته‌ایم به جمع بندی برسیم. با توجه به بررسی‌ها هنوز هیچ تصمیمی در خصوص ماندن یا رفتن کادر فنی گرفته نشده است.  

 

کد خبر : ۴۰۹۶۸۳