خبرگزاری کار ایران

فوتبال کارگران تهران در ایستگاه پایانی

برنامه مسابقات نیمه‌نهایی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۱۷۶

با برگزاری دیدار تیم های رسانه ورزش و بهنوش مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال دسته اول کارگران تهران به پایان رسید و تکلیف 4 تیم صعود کننده به دسته برتر فوتبال کارگران در فصل آینده مشخص شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی انجمن فوتبال کارگران، در آخرین بازی مرحله حذفی فوتبال دسته اول کارگران که امروز در زمین شهید فکوری برگزار شد تیم بهنوش با مربیگری مرتضی فنونی زاده و رسانه ورزش با هدایت محمود کلهر به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم بهنوش بود که با استفاده از تجربه بالای خود 2 بر صفر برنده بازی شد تا بهنوش به عنوان چهارمین تیم به جمع دسته برتری های فصل آینده بپیوندد.

در حالی که شوخی ها و کری خوانی محمود کلهر و مرتضی فنونی زاده داغ بود درون زمین نیز بازیکنان ضمن ارائه یک بازی جدی و حساس ضمن رعایت بازی جوانمردانه دیداری تماشایی را برگزار کردند.

تیم رسانه ورزش که برای اولین بار در یک میدان رسمی حضور پیدا کرده بود و توانسته بود خود را تا مرحله حذفی هم برساند به واقع یک تیم منظم و منضبط بود که در تمام بازی‌هایی که این تیم انجام داد داوران و ناظران بازی‌ها نمره انضباطی قابل قبولی به کادر فنی و بازیکنان تیم فوق دادند.

امسال تمامی تیم ها به جز یکی دو مورد خاص اصول اخلاقی را در مسابقات فوتبال کارگری رعایت کردند و در تمام مسابقات تنها یک مورد به کمیته انضباطی کشیده شد که آن هم مشکل انضباطی نبود بلکه اعتراض به حضور تعدادی بازیکن یک تیم بود که به طور قانونی حل و فصل شد اما دو تیم رسانه ورزش و ایرانول از جمله تیم هایی بودند که شایستگی حضور در دسته برتر را داشتتند .نفت ایرانول در ضربات پنالتی مقابل ایساکو از راهیابی به جمع 4 تیم باز ماند.نفت ایرانول نیز در مسابقات امسال بسیار خوب و مقتدرانه حاضر شد و تنها تیمی بود که در فوتبال کارگران اسمش برای همیشه به عنوان تیمی ثبت شد که بدون باخت از رسیدن به دسته برتر باز ماند و تنها تیمی هم بود که توانست یک دیدارش را از شبکه ورزش روی آنتن شبکه ورزش ببرد.

انجمن فوتبال کارگران امسال بواقع کار سختی را انجام داد و موفق شد مسابقات فوتبال را به پایان برساند و اگرچه هنوز دیدارهای نهایی دسته اول و دسته برتر باقی مانده اما راه را برای ورود تیم های بسیاری در فصل آینده بازکرد.

به گفته رییس انجمن فوتبال کارگران تهران قرار است تغییراتی در نحوه برگزاری مسابقات فوتبال کارگران فصل آینده تهران انجام پذیرد و اگر بپذیریم که این تغییرات منجر به بالا رفتن سطح کمی و کیفی فوتبال کارگران خواهد شد باید منتظر مسابقاتی متفاوت در فصل آینده فوتبال کارگران تهران باشیم.

بدیت ترتیب تیم فوتبال بهنوش به همراه تیم‌های ایساکو ، جابربن حیان و دومینو به جمع ۴ تیم صعود کننده به دسته برتر فوتبال کارگران استان تهران راه یافت.

در بازی‌های نیمه نهایی نیز تیم‌های دومینو و جابربن حیان به مصاف هم خواهند رفت و تیمهای ایساکو و بهنوش دیگر بازی این مرحله را انجام خواهند داد.

برنامه مسابقات نیمه نهایی دسته اول فوتبال کارگران استان تهران بشرح ذیل میباشد:

1. دومینو – جابربن حیان  سه شنبه   مورخ   ۹۴/۹/۱۷    راس ساعت ۱۳ بعداز ظهر             زمین حمل و نقل خلیج فارس واقع در اسلامشهر- میدان نماز

2. ایساکو – بهنوش     سه شنبه       مورخ    ۹۴/۹/۱۷    راس ساعت ۱۵ عصر                 زمین حمل و نقل خلیج فارس واقع در اسلامشهر- میدان نماز

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز