خبرگزاری کار ایران

رقابت های والیبال ساحلی کارگران کشور

چهار تیم برتر مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۳۰۹

تیم های یزد، سیمان هرمزگان، آجیل و خشکبار گلستان و شرکت بهره برداری متروی تهران به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کردند

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، روز دوم مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور که از صبح دیروز در بندر خمیر در حال برگزاری است با صعود تیم های یزد، سیمان هرمزگان، آجیل و خشکبار گلستان و شرکت بهره برداری متروی تهران به مرحله نهایی این رقابت ها به پایان رسید.

در رقابت های امروز و از ساعت 30/8 صبح تیم های سیمان هرمزگان(امیر شوشتری و سید امید حسینی) و اصفهان (محسن استکی و محمد نصیری) در زمین شماره 1  به مصاف هم رفتند که این رقابت جذاب و زیبا با حساب 2 بر 0 به سود سیمان هرمزگان به پایان رسید تا میزبان این رقابت ها به عنوان اولین صعود کننده به جمع 4 تیم نهایی معرفی شود. در همین ساعت و در زمین شماره 2 نیز تیم های آجیل و خشکبار عارف گلستان(ابراهیم سن سبیلی و رحمان رئوفی) و سازمان پارکها و فضای سبز خراسان جنوبی(برادران دو قلوی امیرآبادی زاده) به مصاف هم رفتند که تیم باتجربه و پرقدرت گلستان موفق شد با نتیجه 2 بر 0 از سد حریف خود عبور کند تا تکلیف تیم دوم نهایی این رقابت ها نیز مشخص شود. و اما در ادامه این رقابت ها از ساعت 30/10 در زمین شماره 1 تیم های یزد (محمد جواد نظری و حسین لطیف)و مازندران(بهرام اکبری و علی محمد علیزاده) به مصاف هم رفتند که تیم شگفتی آفرین یزد با نتیجه 2 – 0 از سد رقیب قدرتمند خود گذشت.

در نهایت و درهمین ساعت تیم های شرکت بهره برداری متروی تهران(محمد رضا برزگر و هادی جعفری) - خراسان رضوی(جلال فخر و محمد خاکشور) در زمین شماره 2 به مصاف هم رفتند که تیم تهران با شکست 2 بر 0 حریف، خود را به عنوان چهارمین تیم مرحله نهایی معرفی کرد. بدین ترتیب فردا دوشنبه و از ساعت 30/8 تیم های شرکت بهره برداری متروی تهران و آجیل و خشکبار عارف گلستان در زمین شماره 1 و همچنین تیم های سیمان هرمزگان و یزد در زمین شماره 2 به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم های صعود کننده به فینال و دیدار رده بندی مشخص شود. دیدار رده بندی و فینال این دوره از رقابت ها نیز به ترتیب در ساعت 45/9 و 45/10 برگزار خواهد شد. این رقابت ها با همت و تلاش شرکت سیمان هرمزگان، هیات والیبال استان هرمزگان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان در شهرستان بندر خمیر در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز