خبرگزاری کار ایران

میزبان نایب قهرمان شد

گلستان قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی کارگران کشور

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۴۷۵

در این رقابت ها که با شرکت 15 تیم از 19 تا 21 دی ماه 94 در شهرستان بندر خمیر برگزار شد تیم های آجیل و خشگبار عارف گلستان، سیمان هرمزگان، بهره برداری متروی تهران و یزد بر سکوی اول تا چهارمی این رقابت ها قرار گرفتند

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور (انتخابی تیم ملی و بزرگداشت شهدای کارگر استان هرمزگان)که با شرکت 15 تیم از شنبه 19 دی ماه 94 دیروز در بندر خمیر برگزار شد ظهر امروز با قهرمانی تیم آجیل و خشکبار عارف گلستان به پایان رسید. تیم های سیمان هرمزگان، بهره برداری متروی تهران و یزد نیز بر سکوی دوم تا چهام این رقابت ها قرار گرفتند

در روز پایانی این مسابقات و از 8/30 صبح امروز به طور همزمان تیم های سیمان هرمزگان(امیر شوشتری و سید امید حسینی) و تیم یزد (محمد جواد نظری و حسین لطیف) در زمین شماره 1 به مصاف هم رفتند که این رقابت جذاب و زیبا با حساب 2 بر 0  و با نتایج 21 - 18 و 21 - 14 به سود سیمان هرمزگان به پایان رسید تا میزبان این رقابت ها به عنوان اولین صعود کننده به فینال باشد.

در دیگر بازی نیز تیم های آجیل و خشکبار عارف گلستان(ابراهیم سن سبیلی و رحمان رئوفی) و شرکت بهره برداری متروی تهران(محمد رضا برزگر و هادی جعفری) در زمین شماره 2 به مصاف هم رفتند که تیم باتجربه و پرقدرت گلستان موفق شد با نتیجه 2 بر 0 و با نتایج  مشابه 21-17 و 21-17 از سد حریف خود عبور کرده و راهی فینال شود.

بدین ترتیب در دیدار رده بندی این رقابت ها و از ساعت 9/45 دو تیم یزد و تهران برای کسب مقام سومی این رقابت ها به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم تهران موفق شد در دو ست پیاپی و با نتایج 21 -18 و 21 - 16 یزد را شکست داده و بر سکوی سومی بایستد.

در دیدار فینال این رقابت ها نیز که از ساعت 10/45 و با حضور خیل کثیر مشتاقان والیبال، اهالی بندر خمیر و جمع زیادی از مسئولین برگزار شد تیم آجیل و خشکبار عارف گلستان موفق شد در یک بازی سخت و نفسگیر با نتیجه 2 بر 1 (13-21، 21-14 و 15 - 12) تیم پرقدرت سیمان هرمزگان را شکست داده و بر سکوی قهرمانی این رقابت ها قرار بگیرد.

در این رقابت ها ابراهیم سن سبیلی با 44 سال سن از گلستان و حسین لطیف با 19 سال سن از یزد به عنوان مسن ترین و جوانترین بازیکن معرفی شدند.

سن سبیلی یکی از قهرمانان این مسابقات در سخنانی ضمن تشکر از میزبانی خوب بندر خمیر، سطح این مسابقات را به لحاظ کمی و کیفی بسیار بالا دانست و اظهار امیدواری کرد کمیته ساحلی فدراسیون والیبال نگاه ویژه ای به ظرفیت های این شهرستان در این حوزه داشته باشد.

از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات حضور تماشاگران و علاقه مندان بسیار زیاد در محل مسابقات بود و بنظر می رسد والیبال ساحلی نیز از پتانسیل زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش برخوردار باشد.

یادآوری می نماید مراسم اختتامیه این رقابت ها نیز با حضور مسئولان فدراسیون ورزش کارگری(بیژن خراسانی نایب رئیس و خوشدل دبیر فدراسیون)، مسئولان شرکت سیمان هرمزگان(مهندس رحمان زاده و جمع زیادی از مدیران بخش های مختلف)، سلیمی(مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان) برگزار و با اهدای کاپ، مدال و جوایز نقدی از قهرمانان تجلیل به عمل آمد.

این رقابت ها با همت و تلاش شرکت سیمان هرمزگان، هیات والیبال استان هرمزگان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان در شهرستان بندر خمیر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز