خبرگزاری کار ایران

تقی‌زاده عنوان کرد:

تلاش خواهیم کرد هماهنگی کاملی بین ادارات کل ورزشی استان‌ها با فدراسیون برقرار گردد

سرپرست فدراسیون در دیدار با معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص راهکارهای افزایش سرانه ورزشی از 1000 تومان به 10000 تومان مطابق با ماده 154 قانون کار بحث و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، دکتر حسینی سرپرست فدراسیون به همراه علی اصغر مهدی نژاد معاون اداری و پشتیبانی فدراسیون، در راستای دیدارهای نوروزی خود صبح امروز با مهندس تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه ورزش کارگری بحث و تبادل نظر کردند.

سرپرست فدراسیون در دیدار با مهندس تقی زاده با اشاره به اینکه فعالیت های این فدراسیون بویژه توسعه فرهنگ تحرک، نشاط و شادی در جامعه کارگری نیازمند نهادینه سازی و پایداری اعتبارات است خواستار افزایش سرانه ورزش کارگری شد و گفت این درخواست در قالب پیشنهادی به معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت متبوع ارائه و ما امیدواریم مجلس با درخواست ما مبنی بر افزایش سرانه ورزشی از 1000 تومان به 10000 تومان مطابق با ماده 154 قانون کار موافقت نماید.

وی در ادامه خواستار پیگیری و حمایت آن معاونت برای تصویب این پیشنهاد در بودجه سال 95 شد.

دکتر امیر حسینی گفت در هفته کار و تلاش برنامه گسترده ای از سوی انجمن ها و هیات های ورزشی در سراسر کشور تهیه و تدوین شده و با توجه به اهداف عالی وزارت متبوع، امید است ورزش کارگری بتواند در ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین جامعه 40 میلیونی مخاطب خود موثر واقع شود.

وی گفت در سال جاری انجمن ها علاوه بر انجام مسابقات قهرمانی کشور، خود را برای دومین دوره المپیاد کارگری و همچنین انتخابی مسابقات جهانی پیش رو آماده می کنند.

مهندس تقی زاده در ادامه با توجه به نقش ورزش کارگری در ایجاد نشاط و شادی در جامعه و با توجه به شناخت از مدیریت سرپرست جدید فدراسیون؛ اظهار امیدواری کرد در سال جدید ورزش کارگری روند روبه رشدی را طی خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد در چند برنامه ورزشی هیات های استانی شرکت کند. وی گفت با توجه به مسئولیت ایشان در امور استان ها، بر لزوم تبعیت ادارات کل ورزشی برای کار و فعالیت در حوزه ورزش کارگری تاکید داشته و افزود با توجه به تدوین سند راهبردی توسعه ورزش کارگری وزارت متبوع و چشم انداز مورد نظر وزارت، سال 95 سال پرباری برای ورزش کارگری باشد.

وی در پایان آمادگی خودش را برای کسب حمایت شرکت های تابعه وزارت متبوع از فدراسیون اعلام نمود.

 

کد خبر : ۳۶۰۲۸۱