خبرگزاری کار ایران

تأسیس انجمن تیراندازی با کمان کارگران کشور در فدراسیون ورزش کارگری

باید برای توسعه و گسترش ورزش تیراندازی با کمان به عنوان ورزش ملی و مذهبی ما ایرانیان، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، امیر حسینی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری با اعلام این خیر افزود؛ روز گذشته با مسئولین فدراسیون تیراندازی با کمان جلساتی برگزار و رایزنی هایی در این خصوص صورت گرفته و ان شاء الله مراحل این قضیه با امضای تفاهم نامه ای بین دو فدراسیون به انجام خواهد رسید.

وی با اعلام این خبر گفت؛ ورزش تیراندازی به عنوان یک ورزش ملی، مذهبی و مبتنی بر فرهنگ ماست که باید برای حفظ و گسترش آن در بین جامعه، تمامی نهادهای ورزشی همکاری لازم را داشته باشند.

حسینی گفت در جلسه ای که با آقایان محمودزاده، عباسپور و خانم صادقی از مسئولین فدراسیون تیراندازی با کمان در محل فدراسیون ورزش کارگری داشتیم مقرر شد کمیته همگانی آن فدراسیون تا راه اندازی انجمن تیراندازی با کمان کارگران، برنامه های خود را بمناسبت هفته کارگر، دولت، تربیت بدنی ارائه و ما تلاش خواهیم کرد نهایت همکاری را در برگزاری این برنامه ها برای جامعه مخاطب 40 میلیونی کارگری داشته باشیم.

در همین راستا قرار شد کمیته همگانی فدراسیون تیراندازی با کمان برای اولین بار در همایش ورزش صبحگاهی کارگران که قرار است روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه در شرکت شیر پگاه تهران برگزار شود؛ برنامه هایی برای کارگران در نظر گیرد تا به امید خدا زمینه های گسترش این ورزش ملی در کارخانجات و واحدهای صنعتی فراهم گردد.

 

کد خبر : ۳۶۴۱۰۸