خبرگزاری کار ایران

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۱۶۹

سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگان آذربایجان شرقی، پرویز پناهی با اعلام این خبر افزود: این مراسم با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران واحدهای تولیدی صنعتی برگزار خواهد شد.

وی به نتایج این دور از مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم های خانه کارگر، پیستون سازی، دفترخانه 144 و کلرپارس با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

پناهی ادامه داد: تیم کلرپارس با با نتیجه 7 بر 4 مقابل خانه کارگر و تیم دفترخانه 144 با نتیجه 4 بر 2 مقابل پیستون سازی به برتری دست یافتند و راهی فینال این دور از مسابقات شدند.

وی افزود: تیم های خانه کارگر و پستون سازی نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: دیدار رده‌بندی و فینال مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران استان روز دوشنبه 14 تیر ماه بعد از افطار ساعت 22 در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شماره 2 تبریز، سالن چند منظوره شهید بادامچی  واقع در شهرک امام جنب کلانتری 18 برگزار خواهد شد.

 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز