خبرگزاری کار ایران

تهران قهرمان مسابقات جودوی کارگران کشور در زنجان شد

این رقابت ها که با نام گرامیداشت هفته دولت و با شرکت 24 تیم 3 و 4 شهریورماه در زنجان برگزار شد تیم های تهران، خراسان شمالی و زنجان مقام های اول تا سوم مسابقات را به دست آوردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان زنجان، سیامین دوره مسابقات جودوی قهرمانی کارگران کشور در حالی به پایان رسید که تیم تهران توانست با کسب 2 مدال طلا 2 نقره و یک برنز عنوان قهرمانی این رقابتها را به دست آورد. تیم خراسان شمالی با 2 مدال طلا و یک برنز به نایب قهرمانی رسید. زنجان هم با یک طلا، 2مدال نقره و 2 مدال برنز به مقام سوم این رقابت ها دست یابد.

 بنا به گفته سعید قمی رئیس انجمن جودوی کارگران کشور، در بخش انفرادی این مسابقات که با شرکت 24 تیم از 24 استان کشور در شهر زنجان برگزار شد؛ در وزن 60- کیلوگرم کیوان بهرامی مقام اول از خوزستان سعید نادری از تهران مقام دوم و حمید رضا واثقی از اصفهان و سعید عینی لو از زنجان مقام سوم مشترک را کسب کردند .

در وزن 66- قاسم نوری زاده از لرستان مقام اول، حمید عمرائی از تهران مقام دوم و مهدی کیوان پناه از خراسان رضوی و میثم خنک دار از مازندران به مقام سوم مشترک دست یافتند .

در وزن 73- محمد مهدی نریمان لو از خراسان شمالی مقام اول، مهدی خان احمدلو از زنجان مقام دوم، محمد نیک آبادی از لرستان و محمد سعیدی از تهران مقام سوم مشترک را کسب کردند .

در وزن 81- الیاس علی اکبری از خراسان شمالی مقام اول و مهدی خان احمدلو از زنجان مقام دوم و یاسر شهبازی از ایلام و محمد حسن طالب بگی از اراک به مقام سوم مشترک دست یافتند .

در وزن 90- وحید نوری از تهران مقام اول، مصطفی نیم روزی خراسان رضوی مقام دوم و محسن رضایی از البرز و پیمان منفرد از زنجان مقام سوم مشترک را به دست آوردند .

در وزن 100- حمید رضا سجادی فرد از تهران مقام اول و مجتبی نیک بین خراسان رضوی مقام دوم و حامد رشیدی خراسان شمالی و میثم صادق نیا از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

 در وزن 100+ کیلوگرم محسن مهری از زنجان مقام اول، سید حسین آموزگار از گیلان مقام دوم و مهدی داوران از آذربایجان شرقی و محسن هادئی از همدان به مقام سوم مشترک دست یافتند. 

در پایان این رقابت ها استان تهران با کسب 2 مدال طلا 2 مدال نقره و 1 مدال برنز مقام اول تیمی و خراسان شمالی با کسب 2 مدال طلا و یک مدال برنز مقام دوم تیمی و زنجان بعنوان استان میزبان با کسب 1 مدال طلا،2 نقره و 2 برنز مقام سوم تیمی را کسب نمودند. 

این رقابت ها با همکاری هیأت ورزش کارگری استان زنجان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان 3 و 4 شهریورماه بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهر زنجان برگزار شد و نفرات اول تا سوم مشترک این مسابقات جهت اعزام به رقابت های جهانی لیتوانی به اردو دعوت خواهند شد.

 یادآوری مینماید مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور سید امیر حسینی، سرپرست فدراسیون ورزش کارگری، دکتر صفری، مدیر کل صدا و سیمای زنجان، غریوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، حجت الاسلام والمسلمین میرافضلی، مشاور فرهنگی آیت الله هاشمی رفسنجانی، آرش میراسماعیلی قهرمان و پیشکسوت جودوی کشور، تبیانی رءیس هیات ورزش کارگری زنجان، سعید قمی رئیس انجمن جودوی کارگران کشور، تشت زر معاون امور استانهای فدراسیون ورزش کارگری و جمع زیادی از مسئولین استان و شهر زنجان برگزار و با اهدای لوح، مدال، کاپ و جوایز از نفرات و تیم های برتر این مسابقات تقدیر شد.

 

کد خبر : ۴۰۴۶۱۳