خبرگزاری کار ایران

مجدآرا: آمایش سرزمینی ورزش همگانی با رویکرد ارتقا سلامت عمومی جامعه،کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه اخلاق در جامعه کلید خورد

نخستین شورای عالی آمایش سرزمینی ورزش همگانی با حضور مسئولین ورزش همگانی کشور صبح امروز(چهارشنبه) در محل هیات ورزش‌های همگانی ساتان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری هیات ورزش‌های همگانی استان تهران، نخستین آمایش سرزمینی به میزبانی هیات همگانی استان و با حضور دکتر علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزشهای همگانی، دکترولی الله شجاع پوریان رییس، محمدصادق حسنی نایب رییس و شیما سادات مصطفوی پور دبیر هیات همگانی استان تهران، شهرام میرزمانی مشاور عالی فدراسیون ،میترا روحی نایب رییس بانوان فدراسیون ورزشهای همگانی،حجت الاسلام والمسلمین احسانی مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون و7 تن از روسای هیاتهای مختلف کشور ساعت 9 صبح آغاز و با اقامه نماز به پایان رسید.

در ابتدای این جلسه دکتر شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران با بیان اینکه فدراسیون ورزشهای همگانی با لطف برنامه ریزی های قوی تا به امروز توانسته است گام های بلندی را در زمینه توسعه ورزش همگانی بردارد افزود: سند تحول و آینده نگری که به عنوان منشور ورزش همگانی در کشور است می تواند میثاق خوبی برای این ورزش باشد که اگر در تیراژ بالاتری انتشار و به دست نمایندگان مجلس و ائمه جمعه استانهای مختلف برسد می تواند تاثیرگذاری بالاتری داشته باشد.

وی اظهار کرد:ما درتهران با همکاری های خوبی که با اداره کل و سازمان شهرداری داشتیم توانستیم فعالیت‌های به سزا و خوبی را در سطح استان برگزار و ورزش همگانی را توسعه دهیم.

رییس هیات ورزشهای همگانی استان درانتهای صحبت های خود فهرستی ازهمایشات و برنامه های هیات همگانی استان تهران که در راستای سند تحول و آینده نگری برگزار شده بود را برای حضار تشریح کرد.

درادامه جلسه مجد آرا رییس فدراسیون ورزشهای همگانی با بیان اینکه  آمایش سرزمینی ورزش همگانی با رویکرد ارتقا سلامت عمومی جامعه،کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه اخلاق در جامعه کلید خورد افزود: سند تحول و تعالی و آینده نگری ،

حاصل تمامی تلاشها و همفکری های جمعی روسای همگانی کشور است. و من با افتخار می گویم که ما بهترینها را در هیات های همگانی کشور دارا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران ورزش همگانی باید مدیر تغییر و تحول باشند تا بتوانند به اهداف سند تحول نزدیک شوندو این سند رانهادینه کنند. 

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان نقش مهم مادران درجامعه تاکید کرد: مادران ستون و عمود خیمه ورزش همگانی هستندو اگردربدو تولد به فرزندان خودسواد حرکتی را آموزش دهند نسلی سالم و توانمند را درآینده ترسیم خواهند کرد.

 میرزمانی مشاورعالی فدراسیون نیز به تبیین نحوه طرح آمایش سرزمینی ورزش همگانی جمهوری پرداخته و اظهارکرد: هدف ما از طرح این آمایش این است که بتوانیم مناطق محروم کشور را با کمک هیاتهای همگانی آن استانها در زمینه ورزش همگانی توسعه دهیم.

در انتهای جلسه هریک از روسای هیاتهای  همگانی استانهای کشور به بیان گزارش وضعیت اجرای طرح آمایشی در منطقه و استان خود پرداخته و نشست با جمع بندی مجدآرا رییس فدراسیون ورزشهای همگانی و اهدا حکم به روسای هیات‌ها به عنوان اعضای شورای راهبردی آمایش سرزمینی ورزش همگانی به پایان رسید.

 

کد خبر : ۴۳۵۷۹۸