خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی کارگری ۲۰۱۷ - لتونی

درخشش ملی پوشان کاروان امید و تلاش در روز نخست

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۸۷

ملی پوشان کشورمان در نخستین روز از پنجمین دوره رقابت های جهانی لتونی در5 رشته مقابل حریفان خود به میدان رفتند و توانستند با درخشش در مقابل حریفان قدرتمند خود گام اول را محکم بردارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های کارگری؛ ملی پوشان کشورمان از صبح امروز در رشته های فوتبال، والیبال(بانوان)، تنیس روی میز(بانوان)، مینی فوتبال و شرنج به مصاف حرفان خود رفتند و در پایان روز نخست مسابقات تیم شطرنج ایران در نخستین مسابقه خود صبح امروز برابر حریف خود از لتونی با نتیجه سه بر یک به برتری رسید. تیم تنیس روی میز زنان ایران نیز در دیدار نخست اتریش را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو برداشت.

ملی پوشان فوتبال (الف) با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم فرانسه گذشتند و تیم فوتبال (ب) کشورمان در نخستین دیدار خود با نتیجه 3 بر 0 مغلوب میزبان رقابت ها(لتونی) شد.گفتنی است ملی پوشان کشورمان در گروه ب فوتبال با تیم های لتونی، رژیم غاصب صهوینیستی و دانمارک هم گروه هستند که با شکست امروز و انصراف از حضور در برابر تیم اشغالگر قدس، احتمال حذف از گروه خود را دارند.در رشته مینی فوتبال تیم بلژیک با نتیجه 9 بر 1 مغلوب تیم کشورمان شد و در والیبال بانوان ملی پوشان کشورمان در یک بازی زیبا و نفس گیر و در سن پنجم با نتیجه 16 بر 14 مغلوب تیم کارگران مکزیک شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز