خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی کارگری ۲۰۱۷ - لتونی

والیبال ساحلی ایران قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۹۰

تیم والیبال ساحلی یک کارگران ایران با شکست روسیه، قهرمان پنجمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری شد.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال ساحلی یک ایران متشکل از یعقوب بیکی، کمال قریشی، محمد تماجزه و عبدالله آذر در مرحله نیمه نهایی این رشته عصر امروز به مصاف فرانسه رفت و با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 13 این تیم را شکست داد تا حریف روسیه در فینال شود.

ساحلی بازان ایران که برای رسیدن به نیمه نهایی تیم های یک و دو لتونی، فرانسه و اتریش دو را شکست داده بودند، در ست نخست بازی در دیداری نزدیک با امتیاز 21 بر 19 برابر روسیه به پیروزی رسیدند.در ست دوم دو تیم بازی محکمی را از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت تیم روسیه با نتیجه 23 بر 21 به پیروزی رسید تا قهرمان در ست سوم مشخص شود.

تیم والیبال ساحلی یک ایران در ست سوم با نتیجه 15 بر 8 به پیروزی رسید و قهرمان این رقابت ها شد. «سید امیرحسینی» رئیس فدراسیون ورزش کارگری ایران، «صادق درودگر» سرپرست کاروان اعزامی و سایر مدیران و مسئولان ورزشی کاروان ایران از نزدیک شاهد این دیدار بودند.تیم فرانسه و اتریش نیز دیدار رده بندی را برگزار کردند که ساحلی بازان فرانسه با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داده و به مدال برنز رسیدند.

همچنین تیم والیبال زنان کارگر ایران نیز برای کسب مدال برنز امروز  به مصاف تیم لتونی رفت و با قبول شکست سه بر صفر به مقام چهارمی رضایت داد.

پنجمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری که از 23 خردادماه آغاز شده است، امروز شنبه با معرفی نفرات برتر در رشته های مختلف به پایان می رسد.

کاروان ورزش ایران با 19 تیم در قالب 11رشته ورزشی به همراه 195 مربی، سرپرست و ورزشکار در این رقابت‌ها حضور یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز