خبرگزاری کار ایران

ورزش کاربردی و صیانت و تندرستی کارگران با تفریحات خانوادگی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۶۴۹

به گزارش ایلنا، ابلاغیه و دستورالعمل معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه احتماعی به تمامی ادارات کل استانها مبنی بر قانونمند شدن و لازم الاجرایی بودن جشنواره های تفریحی ورزشی با الگوبرداری از جشنواره ای که اداره کل امور ورزشی در سنگاچین برگزار کرد یک پیام ساده و بسیار شفافی دارد؛ اینکه آنچه که برای قشر  بزرگ کارگر در بحث سلامت جنبه کاربردی دارد در صورت خوب اجرا شدن و شعاری نبودن مورد تایید و‌حمایت متولیان ارشد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و استقبال خانواده ها قرار می گیرد.

اتفاقا دکتر صادقی‌فر معاون اجتماعی فرهنگی  وزارتخانه مزبور که خود در تمام سه روز جشنواره سنگاچین همپای کارگران در این برنامه سراسری خانوادگی حضور داشته در گفت‌وگو با خبرنگار ما در حاشیه جشنواره گفت: حقیقتا کار بزرگ و سختی است و من خودم تصور نمی کردم این جشنواره با این خوبی و جوش و خروش و استقبال مواجه شود. خوشبختانه اداره کل امور ورزشی ما نشان داد که مخاطب خود را خوب شناخته و با نیاز سنجی که انجام داده پایه های یک حرکت مثبت و کاربردی را ریخته است. هرچند اینگونه کارهای بزرگ سختی هایی هم دارد بخصوص که تجربه ای نداشته باشید و بخواهید برای اولین بار برای سلایق مختلف از سراسر کشور آنهم به صورت خانوادگی یک چنین کار بزرگی را اجرایی کنید بسیار حساس و مهم است.

صادقی فر افزود : این شور و نشاط و این استقبال کارگران و خانواده ها از جشنواره سنگاچین به ما آدرس خوبی داد آنهم اینکه هدف را بخوبی اداره کل ورزش پیدا کرده است.از این رو باید از هم اکنون به فردا  و جشنواره های متعدد فکر شود تا هر چه بیشتر میزان مشارکت خانواده ها را برای حضور در جشنواره های لستانی و سراسری داشته باشیم.

معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه احتماعی روز ۴ شنبه ابلاغیه ایی رسمی به ادارات کل ارسال کرد و خواهان تداوم جشنواره های استانی و چند جشنواره بزرگ سراسری تا پایان سال شد.

اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون به عنوان محور و اتاق فرمان ورزش و تندرستی کارگران به نظر می رسد اکنون وظیفه اش سخت تر و سنگین تر از قبل شده چرا که بطور مستقیم با سلامت تفریحات سالم کارگران و‌خانواده ایشان به عنوان بزرگترین بخش جامعه سروکار دارد و بایستی هر چه بیشتر با همان تفکر صحیح و تشکیل اتاق فکر متشکل از کلرشناسان خود و کارشناسان و همکارانش در استانها بدون شعار و با شناخت از نیازهای تفریحی و تندرستی قشر کارگر دامنه اینگونه جشنواره های کاربردی و صیانت از کارگر و خانواده ایشان را روز به روز توسعه و‌گسترش دهد. در هر حال باید به معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تبریک گفت که بدور از سرو صدا و غوغا سالاری های موجود در ورزش به کارشناسان خود در اداره کل امور ورزش اعتماد کرده و دست ایشان را برای یک ابتکار نو و جامع که تمامی خانواده های کارگران را برای انجام تفریحات سالم و ورزش هایی که برای تمام سنین کارگری مفید و کاربردی است باز گذاشته است. بدون شک اگر کارگر سالم داشته باشیم و کارگرانی تندرست و سرحال چرخ تولید که متاسفانه زنگار زده خیلی خوب با دست توانای کارگر ایرانی به چرخش در خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز