خبرگزاری کار ایران

در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران ارومیه

رمضی: حفظ و نگهداری مجموعه های ورزشی اهمیت بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۶۶

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر به ارومیه از مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ جواد رمضی در جریان بازدید از مجموعه ورزشی مجهز و زیبای شهرستان ارومیه گفت: نگهداری از اماکن ورزشی بمراتب اهمیت بالایی دارد و به اعتقاد من حفظ و نگهداری اینگونه مجموعه ها با توجه به نیروها و بودجه های محدود کار دشواری است که همکاران ما در این مجموعه به خوبی از عهده این مهم بر آمده اند.

رمضی که به همراه مسئول ورزش کارگری و مدیر مجموعه ورزشی کارگران ارومیه از بخش های مختلف این مجموعه بازدید می کرد افزود: از ساعات اولیه صبح بنده خانواده هایی را دیدم که اطراف پیست چمن مجموعه در حال ورزش کردن هستند و این صحنه ها بیانگر مدیریت خوبی است که بر مجموعه حاکم است و در جذب مردم به ورزش موفق عمل کرده است.

سرپرست اداره کل امور ورزشی به فضاهای خوب ورزشگاه اشاره کرد و افزود: زمین چمن استاندارد و مناسب ؛ سالن چند منظوره ؛ استخر و ساختمان اداری باعث شده تا مسابقات مختلف را بتوان در مجموعه کارگران ارومیه میزبانی کرد و از آنجا که در منطقه جغرافیایی خوبی هم واقع شده محلی مناسب برای مسابقات و همچنین  استفاده خانواده ها از این فضای برای بالابردن میزان سلامتی و حفظ نشاط و شادابی کارگران و خانواده های ایشان می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز