خبرگزاری کار ایران

نشست خبری انجمن ورزش های رزمی فدراسیون کارگری

اسفندماه در ایران؛ نخستین دوره مسابقات ورزش های رزمی کارگری

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۹۵۷

رئیس فدراسیون آماتوری ورزشی کارگری،گفت: نخستین دوره مسابقات بین المللی ورزش های رزمی کارگری اواسط اسفندماه در تهران برگزار می شود .

به گزارش ایلنا، سیدامیر حسینی بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در نشست خبری رقابت های ورزشی-رزمی کارگران جهان با اشاره به برگزاری این مسابقات در روزهای شانزدهم تا هجدهم اسفندماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران افزود: از 20 کشور برای شرکت در این مسابقات دعوت شده و امیدوار هستیم از این دوره از مسابقات استقبال خوبی صورت گیرد.
حسینی هدف از فعالیت های ورزشی در جامعه کارگری را ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه هدف عنوان کرد و گفت: 13.5 میلیون کارگر در کشور وجود دارد که 5 میلیون نفر از آنها به نوعی در فعالیت های ورزشی حضور دارند.
رئیس فدراسیون آماتوری ورزشی کارگری با اشاره به برگزاری 43 رویداد ورزشی برای این قشر جامعه در 9 ماهه سال جاری اظهار داشت: بیش از 4 هزار نفر در این مسابقات شرکت داشتند و حاصل کار آنها کسب بیش از 150 مدال از میادین داخلی و بین المللی بود.
حسینی با اشاره به سابقه 105 ساله فدراسیون ورزش های بین المللی کارگران گفت: 227 ورزشکار سال گذشته در کشور لتونی در مسابقات جهانی ورزش های کارگری حضور داشتند که این روزها نیز ورزشکاران خود را آماده حضور برای مسابقات سال میلادی 2019 اسپانیا می کنند.
وی با بیان اینکه 31 هیات ورزشی در استان ها فعال هستند، افزود: بیش از 10 هزار تشکل کارگری زیر نظر این فدراسیون به خدمت رسانی در حوزه های ورزشی مشغول هستند.
رئیس فدراسیون ورزش های کارگری همچنین در حاشیه این نشست از مدال های نخستین دوره مسابقات ورزشی-رزمی کارگران که در ایران طراحی و ساخته شده است رونمایی کرد.
در قسمت پشت این مدال ها با هدف حمایت از فعالیت های زیست محیطی، تصویر فیل ماهی درحال انقراض منقش شده است.
این نشست با حضور جمعی از علاقه مندان در شهر آفتاب و همزمان با برگزاری نمایشگاه وسایل و تجهیزات ورزشی برگزار شد.

t.me/afwsi

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز