خبرگزاری کار ایران

اولین المپیادورزشی اتحادیه بانوان کارگر

مهمانسرای ایران میزبان ورزشکاران کارگری

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۸۳۰

نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر با برنامه ریزی فدراسیون ورزش کارگری در اسفند ماه امسال در استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، نشست ستاد برگزاری نخستین المپیاد ورزش کارگری بانوان با حضور ریاست فدراسیون ورزش کارگری و مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، کرباسیان مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی کشور ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشورحمایت همه جانبه ای را از توسعه ورزش کارگری در توانمند سازی و ایجاد روحیه نشاط وسلامت نیروی کار دارد. در همین راستا برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی اتحادیه زنان کارگر به میزبانی هیات ورزش کارگری استان کرمان و حمایت های شرکت های صنعتی و معدنی واداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان را فرصت ارزشمندی برای توسعه ورزش بانوان کارگر دانسته و از مساعی کلیه دست اندرکاران برای برگزاری مطلوب این رویداد مهم نیز قدردانی میکنیم و حمایت همه جانبه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع کشور را از این رویداد اعلام می نماییم.

در ادامه این نشست رییس فدراسیون ورزش کارگری با توجه به تمهید مقدمات برنامه بازدید رییس جمهور محترم و جناب دکتر کرباسیان از استان کرمان و طرح های معدنی افزود: متاسفانه به دلیل حضور ریاست محترم جمهور در استان کرمان برخی ازمدیران عالیرتبه استان و عضو ستاد به جهت ضرورت حضور در استان موفق به حضور در این جلسه نشدند.

 

حسینی ضمن تشکر از حمایت های ارزنده جناب آقای دکتر کرباسیان از توسعه ورزش کارگری عنوان کرد: بیش از 5 هزار کارگر در مسابقات کشوری این فدراسیون در سال جاری حضور داشتند که بیانگر توجه وحضور بی سابقه کارگران در میادین ورزشی می باشد. ازاین رو فدراسیون آمادگی همکاری گسترده در زمینه های ورزشی با ایمیدرو جهت توسعه ورزش آماتوری کارگران در بخش صنعت معدن و تجارت را داشته و امیدواریم با گسترش روابط و حمایت ایمیدرو گامی موثر در زمینه رشد و اعتلای ورزش در بین جامعه بزرگ کار و تلاش برداریم.

 

در ادامه این نشست خانم جلودار زاده نیز با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی فرصت هایی را برای بانوان در عرصه های مختلف فراهم ساخته که یکی از این فرصت ها حضور در میادین ورزشی است. بر همین اساس باید توجه ویژه ای به توسعه ورزش بانوان کارگرو فرزندان آنان در سطح کشور داشت و حمایت های دکتر کرباسیان مدیرعامل محترم ایمیدرو، فدراسیون ورزش کارگری، مسئولین استان کرمان و مدیران شرکت های مس وگل گهر کرمان در برگزاری اولین المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر اقدامی شایسته و قابل تحسین است که این چنین اقدامات با توجه مسئولین ورزش کشور و وزارت ورزش و جوانان باید پررنگ تر شود.

 

در پایان این نشست نخعی معاون امور اجتماعی تکرا و رییس هیات ورزش کارگری استان کرمان گزارشی از اقدامات انجام شده کمیته برنامه ریزی اجرایی نخستین دوره المپیاد بانوان کارگر و تمهید مقدمات امکانات استان ارائه نمودکه بر همین اساس مقرر شد:

 

مسابقات طی دو روز سه شنبه و چهارشنبه 15و16اسفندماه در 4 رشته شنا ،پتانگ،تنیس روی میز و دارت برگزار گردد.

افتتاحیه مسابقات بعد از ظهر روز سه شنبه مورخ 15 اسفند ماه در محل مجموعه ورزش کارگری استان کرمان برگزارشود.

به جهت میزبانی استان کرمان امکان حضور بیشتر به بانوان شرکت های تابعه ایمیدرو داده شود.

پوسترو نماد این رویداد رونمایی گردید و مقدمات اطلاع رسانی آن انجام شد.

مقرر شدبا همکاری ومشارکت فدراسیون ورزش کارگری کار گروه برنامه ریزی برگزاری المپیاد ورزشی معادن تشکیل و این رویداد مقارن با هفته کارگر اردیبهشت ماه سال 97 برگزار شود و اقدامات لازم جهت گنجاندن این بازی ها در تقویم فدراسیون ورزش کارگری و فدراسیون جهانی ورزش شرکت ها انجام واز مسئولین و مقامات جهانی جهت بازدید از این رویداد دعوت شود.

 

مهمانسرای ایران میزبان ورزشکاران کارگری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز