خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ورزشگاه شهید معتمدی؛

حیدری: از ظرفیت و توانمندی ورزشگاه کارگران باید استفاده بهینه شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۰۱

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی گفت: ورزشگاه معتمدی با قدمتی بالای نیم قرن از جمله مجموعه های بزرگ و مجهز در جنوب تهران است که باید از تمامی ظرفیت های آن استفاده مطلوب و بهینه را ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا  ، در این بازدید که احمد اسناوندی ، حامد حاجی پور و علی ابوالفتحی  و همکاران مجموعه شهید معتمدی هم حضور داشتند ، فرزاد حیدری مدیر کل امور ورزشی ضمن بازدید از بخش های مختلف مجموعه ورزشی کارگری شهید معتمدی افزود: با توجه به بافت قدیمی ورزشگاه بایستی طرحی جامع توسط کارشناسان متخصص  برای مرمت ،  بازسازی و توسعه قسمت های قدیمی آن ارائه و اجرا شود و به گونه ایی سالن ها و استخر و خوابگاه و سایر بخش ها را تجهیز کرد که مراجعه کنندگان با رضایت کامل جذب ورزشگاه شوند .

حیدری با اشاره به اینکه باید به روز حرکت کرد و برای مراجعه کنندگان به مجموعه یک بسته کامل تفریحی و ورزشی در نظر گرفت افزود: به طور مثال ورزشکاری که وزنه می زند و بدنسازی می کند و یا افرادی که از استخر استفاده می کنند بلافاصله بعد از ورزش نیاز به فضایی برای استراحت موقت و استفاده از نوشیدنی و خوراکی دارند و اگر بوفه ایی مجهز در حاشیه سالن و استخر باشد هم برای تعدادی اشتغال زایی می شود و هم مراجعه کنندگان استفاده مطلوب را از ورزشگاه خواهند برد.

وی افزود: اصل و پایه و اساس این مجموعه ابتدا برای جامعه هدف یعنی کارگران و خانواد ه های محترم ایشان است و بعد از آن یک مسئولیت فرهنگی و اجتماعی هم در منطقه و برای مردم داریم که این هم از جمله اهداف مهم ما در استراتژی آینده باید باشد.

مدیرکل امور ورزشی با اشاره به توانمندی های زیادی که بهزیستی و تامین اجتماعی و بخش هایی نظایر آن دارند افزود: ما می توانیم با ارائه خدمات به این بخش ها که مرتبط با جامعه هدف نیز هستند و دارای توانمندی بالایی نیز می باشند از ظرفیت های موجود آنها استفاده کنیم تا مجموعه ایی مجهز و شکیل و در خور شان همه ورزشکاران و کارگران داشته باشیم.

فرزاد حیدری افزود: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و مشارکت با این بخش مبتنی بر اصل 44 هم از دیگر اهداف مجموعه باید باشد و انشالله با کمک یکدیگر و تلاش همکاران و مدیریت خوب مجموعه بتوانیم فضا را برای استفاده بهینه مردم از این ورزشگاه ارزشمند و زیبا فراهم آوریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز