خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه کارگران پس از افتتاح به حال خود رها شد

طالقانی: رشد صد درصدی ورزش پاکدشت در سال 96

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۸۱

رییس اداره ورزش پاکدشت در باره مجموعه ورزشی کارگران که سال 93 توسط آقای ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد گفت: متاسفانه بعد از افتتاح به حال خود رها شد در حالی که نگهداری و حفظ ورزشگاهی به این خوبی و زیبایی مهم تر از احداث آن است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت گفت: سال 96 را سالی پایه و توسعه ایی برای ورزش این شهرستان قرار دادیم و خوشبختانه امروز که به پایان سال نزدیک شده ایم شور و نشاط هیات ها و جامعه ورزش شهرستان بیانگر موفقیت آمیز بودن برنامه های ورزشی در همه سطوح بوده است.

حسین طالقانی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: من از اوایل سالجاری مسئولیت ورزش و جوانان این شهرستان را پذیرفتم و از آنجا که زادگاه من همین شهر بوده و در اینجا بزرگ شده ام به تمامی زیر و بم ورزش پاکدشت آشنا هستم و براساس همین آشنایی از همان روز اول خوشبختانه با همکاری سایر نهادها یک نقشه راه ترسیم کردیم و الان خیلی جلوتر از برنامه ها داریم حرکت می کنیم.

طالقانی با بیان اینکه پاکدشت شهری مهاجر پذیر و پرجمعیت با بافت سنتی و مدرن همراه با اقوام و فرهنگ های مختلف است گفت: ورزش در این شهر پتانسیل بالایی دارد به طوری که امسال در بین شهرستانهای استان تهران رتبه برترین ها را در جمع بندی مدالها کسب کردیم.

داور سابق بین المللی فوتبال ایران اضافه کرد: درپاکدشت نزدیک به ده هزار نفر ورزشکار بیمه شده داریم و این به نسبت سال گذشته رشدی صد در صدی را نشان می دهد ، سال 95 حدود 5 هزار نفر ورزشکاربیمه شده داشتیم و امسال این رقم به ده هزار نفر رسیده است که البته خیلی آمار پایینی است اما رشد امسال نشان می دهد که ظرفیت رشد چند برابری را در سالهای آتی داریم.

وی به سرانه قهرمانی پاکدشت اشاره کرد و گفت: مبنای کار ورزش در استان تهران هر ساله مسابقاتی است که با محوریت اداره کل استان  برگزار می شود و امسال هم

هم المپیاد آینده سازان در رده نوجوانان و جوانان  با رویکرد بازیهای آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 توکیو را داشتیم که نتایج بدست آمده ورزشکاران پاکدشت فراتر از حد انتظار بود. با توجه به اینکه ورزشکاران پاکدشت سال 95 در المپیاد شرکت نکرده بودند و من هم زمانی امسال مسئولیت اداره را پذیرفتم که نامه المپیاد آمده بود و خوردیم به ماه مبارک رمضان با این وجود تاکید داشتم که حتما باید در المپیاد حضور پیدا کنیم و اصلا هم به نتیجه کاری نداشته باشیم.

طالقانی گفت: المپیاد در دو مرحله برگزار شد که درمرحله نخست  140 مدال کسب کردیم اما در مرحله دوم یا مرحله نهائی که سراسری بود و برترین های همه مناطق و حوزه ها و شهرستانها حضور داشتند با کسب 38 مدال که 7مدال آن طلا بود در بین شهرستانهای استان توانستیم رده دوم مدالها را کسب کنیم و اگر مرغوبیت مدال را محاسبه نکنیم اول هستیم با این وجود حرکتی فراتر از حد انتظار بود.

رییس اداره ورزش پاکدشت در باره مجموعه ورزشی کارگران که سال 93 توسط آقای ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد گفت: متاسفانه بعد از افتتاح به حال خود رها شد در حالی که نگهداری و حفظ ورزشگاهی به این خوبی و زیبایی مهم تر از احداث آن است اما اکنون گویا بچه های خانه کارگر در تلاش برای احیای این ورزشگاه هستند و بزودی شاهد رونق بخشی ورزشگاه کارگران پاکدشت خواهیم بود که می تواند اقشار کارگری را بخوبی پوشش دهد.

وی در پایان گفت: انشالله سال آتی با افتتاح ورزرشگاه سه هزار نفری و توسعه ورزش همگانی با مشارکت همه نهادها از جمله آموزش  پرورش، بسیج ، شهرداری ، فرمانداری و همه بخش های مسئول بتوانیم گام های موثرتری برای ورزش شهرستان برداریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز