خبرگزاری کار ایران

اهدای دوچرخه به تمامی کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی

آغاز یک حرکت بزرگ در توسعه ورزش همگانی کارگران

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۷۹۴

کار فرهنگی و فرهنگ سازی در ورزش برای توسعه ورزش همگانی باید با راهکار همراه باشد و تنها به صرف شعار دادن هیچگاه نتیجه مطلوب بدست نمی اید.

به گزارش خبرنگار ایلنا  ، الان سالهاست شعار توسعه ورزش همگانی داده می شود اما عملا اگر خوب دقیق شویم خواهیم دید که هنوزهم زیر ده درصد مردم جامعه ما ورزش می کنند که این آماری نگران کننده است.

یکبار دیگر در گزارشی نوشتیم که هر اندازه میزان توسعه ورزش همگانی در کشوری بالاتر باشد درصد توسعه یافتگی فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی آن کشور هم به همان میزان افزایش می یابد.

به ده کشور برتر المپیک ها اشاره کردیم و می بینیم به همان انداره هم در اقتصاد و سایر امور جزو اولین های جهانند.

حالا برگردیم به ورزش کارگری. ورزشی که امسال به طور جد می خواهد کمک به بالا بردن کیفیت کالای ایرانی کند.

اداره کل امور ورزشی در ابتدای امسال محوریت برنامه های خود را بر گسترش همه جانبه ورزش های ساده و آسان و سهل الوصول برای کارگران و فضاهای کارگری قرار داد و استارت این کار از اولین روز فروردین در مجتمع های اقامتی – ورزشی و رفاهی کارگران سراسر کشور زده شد و مسافران نوروزی که به این مجتمع ها رفتند علاوه بر استفاده از فضای اقامتی با انواع تفریحات و سرگرمی ها و بازیهای ورزشی متنوع مواجه شدند و بسیار هم از این موضوع ابراز رضایت کردند.

این فرهنگ که از جشنواره خانوادگی کارگران در شهریورماه گذشته آغاز شده کم کم جایگاه خود را باز می کند چرا که خانواده های کارگران هم درگیر سرگرمی ها و تفریحات و بازیهای متنوع ورزشی می شوند.

اما در خراسان شمالی همکاران خوب ما کاری کردند که می تواند یک الگوی متفاوت و زیبا برای جامعه باشد.

اداره کل تعاون کار و رفاه استان خراسان شمالی 115 دستگاه دوچرخه به کارکنان خود اهدا کرد تا به توسعه سلامت و ورزش همگانی کارگران به صورت جدی و عملی ورود کرده باشد.

بدون شک اینکار سرمنشا اتفاقات خوبی در سایر استانها خواهد شد چرا که استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله سالم و کم هزینه برای تردد کارکنان به محل کاراز آلودگی هوا می کاهد و سلامت جسمی و روحی  افراد را هم در پی دارد.

به مدیرکل خوش ذوق استان خراسان شمالی و همکاران محترم ایشان و همچنین همکاران خوبمان در امور ورزش کارگری استان تبریک می گوییم و امیدواریم این روند در سایر استانها هم به عنوان یک حرکت بسیار سازنده و مفید مورد توجه قرار گیرد.

16 فروردین مراسم اهدای دوچرخه به کارکنان

مراسم اهدای دوچرخه به کارکنان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در روز پنج شنبه مورخ 16/1/97 با حضور پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ، رییس شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان ، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگانی از دفتر حمل و نقل و ترافیک استانداری و کارکنان این اداره کل بهمراه فرزندان ایشان در محل مجموعه ورزشی کارگران امام علی ( ع) شهرستان بجنورد بر گزار گردید.

معاون استانداری خراسان شمالی:اهدای دوچرخه به کارکنان کاری ارزشمند و سازنده است

پور عیسی با حضور در این مراسم ، اهدای دوچرخه به کارکنان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را اقدامی ارزشمند و ماندگار عنوان نمود و اظهار کرد:  کمک به تقویت ورزش همگانی خصوصا در بین کارمندان و همچنین کاهش آلودگی هوا از نمونه های بارزی است که می توان با استمرار و تداوم این برنامه ها در سطح استان و ادارات دیگر، شاهد آن باشیم. وی تصریح کرد: علاوه بر انجام کارهایی همچون اهدای دوچرخه، تلاش برای فرهنگ سازی در این زمینه نیز بسیار مهم و لازم است.

نوری مدیرکل: هدف ما ترویج فرهنگ ورزش است

نوری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : هدف از اهدای دوچرخه به کارکنان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان  ترویج فرهنگ ورزش همگانی ، کاهش آلودگی هوا و افزایش نشاط و شادابی و استمرار سلامت جسم و روح کارکنان این اداره کل می باشد.

 وی افزود: در همین راستا تعداد 115 دستگاه دوچرخه با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت تهیه و به کارکنان این اداره کل طی مراسمی اهداء گردید .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز