خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی دو روزه ورزش کارگران

مدیرکل ورزش کارگران: صیانت و نشاط نیروی کار از طریق ورزش میسر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۵۰

مدیرکل امور ورزشی کارگران در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ورزش کارگران نیاز به یک اتحاد و همدلی و دوستی و رفاقت داشت که این امر اکنون میسر شده و پیش بینی ما این است که بعد از این بهتر هم خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فرزاد حیدری در حاشیه گرد همایی دو روزه ورزش کارگران در بندر انزلی افزود : هدف نهایی از برپایی نشست ها و مسابقات و همایش های متعدد ، صیانت از نیروی کار از طریق ورزش و شادابی است و در این گردهمایی دو روزه در حقیقت دورنمای کلی ورزش کارگران را با حضور نمایندگان کارگران از سراسر کشور ترسیم می کنیم تا با اتفاق نظر بتوانیم هرچه بیشتر کارگران و خانواده ایشان را به سمت ورزش سوق بدهیم.

وی گفت: استقبال مسئولین و همچنین کارگران از همایش های خانوادگی و ورزش های ساده و راحت جهت گیری های ما را مشخص کرده و ما بر آنیم تا با همایش ها و جشنواره های استانی و سراسری برای کارگران و خانواده آنها فضایی شاد و پویا را به وجود آوریم تا این فرهنگ هرچه بیشتر نهادینه شود.

حیدری با اشاره به اینکه توسعه ورزش کارگری با کارفرما و کارگر میسر است و بایستی کارفرما نیز به این امر تشویق شود گفت: ما در کشور براساس آنچه آمار تامین اجتماعی می گوید 15 میلیون بیمه شده داریم و اگر آن را ضریب بر 3 هم بگیریم باز رقم بالایی است و این 45 میلیون نفر نیاز به برنامه ریزی و طراحی به روز دارند تا بتوانیم ورزش را در بین خانواده کارگران نهادینه کنیم.

گردهمایی دو روزه ورزش کارگران طی روزهای 15 و 16 اردیبهشت ماه در سنگاچین بندرانزلی برگزار شد که برای نخستین بار تمامی متولیان ورزش کارگری استانها و ادارات کل و روسای انجمن ها حضور داشتند.

حضور نواب رییس بانوان نیز از اتفاقات مهم این گردهمایی بود که به صورت مشترک از سوی اداره کل امور ورزشی و فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز