خبرگزاری کار ایران

کاروان رمضان دست پر از فرانسه بازگشت

بازگشتی با مدال‌های رنگارنگ و پر از نشاط

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۵۰

کاروران رمضان در پایان رقابت‌های جهانی شرکت‌ها با کسب ۲۹ مدال رنگارنگ ۱۹ طلا، ۷ نقره و ۳ برنز به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

به گزارش ایلنا، ۱۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در رشته های دو و میدانی، فوتسال، والیبال، والیبال ساحلی و تنیس روی میز ۲ خرداد ماه برای حضور در رقابت های جهانی شرکت ها راهی فرانسه شدند و پس از رویارویی با حریفان سرسخت و قدرتمند خود با کسب ۲۹ مدال رنگارنگ به کشورمان بازگشتند.

بر همین اساس و در رشته دو و میدانی ۱۵ طلا، ۶ نقره و ۱ برنز حاصل کار ورزشکاران جامعه کار و تلاش در این رشته بود. تنیس روی میز کشورمان نیز در مجموع با کسب ۳ طلا و ۱ برنز در این رقابت ها به کار خود پایان داد. نمایندگان فوتسال کشورمان در دیدار حساس فینال این رقابت ها را در دو سمت زمین فوتسال برگزار کردند و در نهایت ۱ طلا و ۱ نقره حاصل کل فوتسالیست‌های کارگر کشورمان بود که برگردن ورزشکاران آویخته شد. والیبالیست‌ها کشورمان نیز با شکست آلمان مدعی در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز این رشته شدند. اما والیبال ساحلی به دلیل مشکل در حضور کمال قریشی ورزشکار خوب این تیم در فرانسه بدلیل مشکل در اخذ روادید،‌ نتوانستند از عنوان قهرمانی خود در رقابت های جهانی ورزش کارگری دفاع کنند و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

حضور شرکت ها در این رقابت‌های علاوه بر تقویت روحیه در بین کارگران کشورمان و ایجاد انگیزه برایشان دستاوردهای بسیاری داشت که از جمله آنها می توان به ایجاد همکاری‌های مشترک بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی اشاره کرد.

همچنین در زمینه مدیریت ورزشی نیز تفاهم نامه ها و جلسات بسیاری برگزار شد که مسئولین ورزش کارگری کشورمان نیز دست پر از رویداد بزرگ به کشورمان بازگشتند تا پرونده کاروان رمضان، در ماه مبارک رمضان پر از مدال و کارنامه ای درخشان برگ زرینی دیگر در تاریخ ورزش کارگری ایران به ثبت رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز