خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک مسئولین ورزش کارگری ایران و فرانسه عنوان شد

راهکارهای توسعه ورزش کارگران ایرانی و فرانسه

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۸۱

در حاشیه برگزاری دومین دوره رقابت های جهانی ورزش شرکت ها در فرانسه، مسئولین ورزش کارگری کشورمان در جلسه ای با همتایان فرانسوی خود دیدار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل امور ورزش کارگری، جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری و فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته در نشستی با امانوئل بونت رئیس فدراسیون ورزش کارگری فرانسه" fsgt" و همچنین خانم "ماریون شز مارتین" مدیر بین الملل این فدراسیون پیرامون راهکارهای توسعه ورزش در بین جامعه بزرگ کار و تلاش در کشورمان بحث و تبادل نظر کردند.

برهمین اساس در این نشست ، مباحث مهمی پیرامون بهره گیری از ظرفیت های آموزشی در عرصه های مربیگری و داوری و مدیریتی ورزش کارگری در همه زمینه های همگانی و قهرمانی ، برگزاری تورنمنت های مشترک ورزشی و همچنین توسعه همکاریهای مشترک و تقویت جایگاه بین المللی در تشکیلات جهانی ورزش کارگری مطرح و نتایج مطلوبی به دست آمد .

در پایان این دیدار نیز طرفین ضمن تاکید بر توسعه تعاملات فی مابین ، نسبت به بررسی ظرفیت های موجود در راستای انعقاد تفاهم نامه ای مشترک در حوزه ورزش کارگری دو کشور ایران و فرانسه تاکید کردند و مقرر شد تا این تفاهم نامه در نشست آتی که احتمالا هم زمان با برگزاری کنگره سالانه کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری CSIT در کشور اسپانیا می باشد منعقد گردد .

در پایان این نشست یک روزه آقایان رمضی و حیدری از مجموعه های ورزشی کارگران در شهر پاریس بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه مدیریت مجموعه های ورزشی تحت نظر fsgt قرار گرفتند .

کاروان ورزشی ایران که با یکصد ورزشکار در مسابقات ورزشی کمپانی های کارگری در شهر لبول فرانسه  برای اولین بار حضور یافته بود با کسب 29 مدال رنگارنگ روز دوشنبه وارد کشورمان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز