خبرگزاری کار ایران

رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کارگران جهان

ملی پوشان کارو تلاش در وارنا شگفتی آفریدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۳۴

رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کارگران جهان با حضور ۸ تیم در شهر وارنا بلغارستان برگزار گردید و تیم کشورمان با شکست میزبان به مقام سوم این رقابت ها دست یافت.

به گزار ش ایلنا،  تیم کشورمان متشکل از ابراهیم سلسبیلی، عبدالله آذر، محمدرضا عاصفی و غلامرضا مهاجر برای رویارویی با قدرت های برتر والیبال ساحلی کارگران جهان راهی بلغارستان شدند.

بر همین اساس ملی پوشان کارو تلاش کشورمان در گروه یک این رقابت ها با تیم های ایتالیا ۱، پرتغال و لیتوانی هم گروه شدند و پس از رقابت در مرحله مقدماتی توانستند حریفان خود را با نتیجه ۲ بر ۰ مقتدرانه از پیش رو بردارند.

پس از آن و در مرحله  یک هشتم نهایی ملی پوشان کشورمان با تیم های ایتالیا ۲ و لیتوانی ۲ نیز دیدار نمود و توانست با نتیجه ۲ بر صفر حریفان خود را مغلوب سازد و به جمع چهار تیم برتر راه یابد.

در مرحله یک چهارم نهایی ملی پوشان کشورمان در رقابت نفس گیر برابر روسیه (قهرمان ۵ دوره مسابقات کارگران جهان) در ست اول با نتیجه ۲۱ بر ۱۹مغلوب شدند تا در گیم دوم با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ حریف را مغلوب قدرت خود کنند.در ست سوم اما بخت با ملی پوشان کشورمان همراه نبود و والیبالیست های کشورمان این گیم را با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به حریف خود واگذار کردند و از راهیابی به فینال رقابت ها بازماندند.

این در حالیست که ملی پوشان کشورمان در دیدار رده بندی برابر تیم میزبان به میدان رفتند و با نمایش یک بازی خوب و حساب شده توانستند میزبان رقابت ها را از پیش رو بردارند و به عنوان تیم سوم این دوره از رقابت ها مدال برنز را در اولین حضور خود در این رویداد جهانی، از آن خود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز